مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: جشن عاطفه‌ها در ۸۰۰ مدرسه استان بوشهر برگزار شد.

جشن عاطفه‌ها در ۸۰۰ مدرسه استان بوشهر برگزار شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ناصر کرمی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مرحله دوم طرح مهر عاطفه‌ها در ۸۰۰ مدرسه استان بوشهر اجرا شده است تا مشکلات دانش‌آموزان نیازمند استان رفع شود.

وی از تلاش برای رفع مشکلات تحصیلی دانش‌آموزان محروم و نیازمند خبر داد و اضافه کرد: کمیته امداد استان بوشهر در حل مشکلات دانش‌آموزان مددجو تلاش ویژه‌ای دارد. در راستای اجرای طرح جشن عاطفه‌ها با شناسایی دانش‌آموزان محروم، نیاز تحصیلی این دانش‌آموزان در مدارس استان بوشهر با مشارکت مردم تامین شد.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر نیز اظهار داشت: در مرحله نخست جشن عاطفه‌ها بیش از ۱.۵ میلیارد تومان کمک‌های مردمی جمع‌آوری و بین بیش از ۸ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز بی‌بضاعت شهر‌ها و روستا‌های استان بوشهر توزیع شد. هشت هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز نیازمند شناسایی شده در مدارس شهر‌ها و روستا‌های استان بوشهر در سال تحصیلی جدید با مشارکت همه جانبه مردم از امکانات و تجهیزات لازم برخوردار شدند که سبب خوشحالی مردم نوع دوست استان بوشهر شد.

وی با اشاره به توزیع ۱۰۰ هزار پاکت مهر عاطفه‌ها در مدارس استان بوشهر افزود: این پاکت‌ها در همه مدارس توزیع شده که امروز در مرحله دوم جشن عاطفه‌ها جمع آوری و هدایای مردم بین دانش‌آموزان شناسایی شده توزیع می‌شود.

انتهای پیام /پ

جشن عاطفه‌ها در ۸۰۰ مدرسه استان بوشهر برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.