امروز همزمان با سراسر کشور ،مرحله دوم جشن عاطفه ها به منظور کمک به دانش اموزان نیازمند در 325 مدرسه شهری و روستایی مهاباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد   ، مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان مهاباد گفت:به منظور کمک به دانش اموزان بی بضاعت در مدارس زنگ مرحله دوم جشن عاطفه ها  به صدا  درآمد و 25 هزار پاکت کمک که همزمان با شروع مدارس در بین دانش اموزان توزیع شده بود ؛امروز جمع آوری می شود.

مامندی پورضمن اشاره به اینکه بیش از 900 دانش اموز مهابادی تحت پوشش خدمات  کمیته امداد امام هستند  اظهار کرد:در مرحله اول جشن عاطفه ها با برپایی 10 پایگاه ثابت و سیار در سطح شهر ،خیرین مهابادی 1 میلیارد و 600 میلیون ریال به دانش اموزان نیازمند کمک کردند.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان مهاباد افزود:هدف از برگزاری این جشن فرهنگ سازی و یاد اوری به دانش آموزان است تا بدانند  بین همکلاسی ها یشان افراد نیازمندی وجود دارند که باید به آنها کمک شود.

شاوله  ضمن اشاره به اینکه کمک های غیر نقدی و نقدی جمع آوری شده در هر مدرسه ای ؛میان دانش آموزان بی بضاعت همان مدرسه تقسیم می شود افزود: مبالغ دریافتی در زمینه سرویس مدارس،خرید لباس،کتب درسی و کمک درسی  هزینه خواهد شد.

برای جمع آوری کمک ها در مرحله دوم جشن عاطفه 250 هزار پاکت کمک در بین دانش اموزان 1 هزار و 370 مدرسه استان توزیع شده بود که سهم شهرستان مهاباد 25 هزار پاکت در 325 مدرسه شهری و روستایی بود.

 

انتهای پیام/خ

 

جوانه زدن شکوفه های احساس دانش آموزان یک هزار و 370 مدرسه استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.