رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در مورد دیدار تیم های شهرداری ماهشهر و نساجی مازندران اعلام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، پس از بررسی تخلفات دیدار تیم های فوتبال شهرداری ماهشهر و نساجی مازندران از سوی کمیته انضباطی، رای این دیدار به شرح زیر اعلام شد:

۱- به دلیل تخلف تماشاگران تیم شهرداری ماهشهر، این تیم به استناد ماده ۷۹ آیین نامه انضباطی به برگزاری یک دیدار خانگی بدون حضور تماشاگران محروم شد و باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

۲- یاسین البوف از کادر فنی تیم شهرداری ماهشهر طبق بند ۴ ماده ۶۶ به مدت یک جلسه از همراهی تیم خود محروم و به پرداخت ۵ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است.

۳- یعقوب فریسات از عوامل کادر فنی تیم شهرداری ماهشهر به دلیل تخلفاتش به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم شده و به پرداخت ۵ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است.

۴- هادی ایمانی،  بازیکن تیم شهرداری ماهشهر  نیز یک جلسه محرومیت تحمیل شده ناشی از دستور موقت به اجرا رسیده و می تواند تیمش را در بازیهای آتی همراهی کند.

گفتنی است، محرومیت های ردیف یک، دو و سه با احتساب محرومیت های ناشی از قرار دستور موقت است بدین ترتیب از دستور موقت شماره ۳۴۳ اول مهر ماه ۹۶ رفع اثر می گردد و این رای در خصوص بند یک قابل تجدید نظر در کمیته استیناف بوده و بند های ۲، ۳ و ۴ قطعی است.

دیدار تیم ‌های شهرداری ماهشهر و نساجی قائمشهر ۲۷ شهریور ماه در چارچوب هفته پنجم مسابقات لیگ دسته اول به میزبانی تیم شهرداری برگزار شد.

نساجی با گلی که در دقیقه ۵+۹۰ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، موفق شد بازی را ۲-۲ مساوی کرد.

پس از پایان مسابقه اما کادر فنی و تعدادی از بازیکنان شهرداری ماهشهر، به خاطر پنالتی نساجی و زمان تلف شده که توسط داور اعلام شد، اعتراضات شدیدی به داور کردند.

هواداران شهرداری هم از روی سکوها، اقدام به پرتاب کاشی به زمین کردند و اعضای تیم نساجی و تیم داوری حدود ۳۰ دقیقه در زمین مانده بودند.

پس از اینکه امنیت فراهم شد و هواداران شهرداری ماهشهر ورزشگاه را ترک کردند، اعضای تیم نساجی و تیم داوری به رختکن رفتند. در این زمان چند هوادار خاطی دیگر قصد هجوم به رختکن نساجی را داشتند که با دخالت نیروی انتظامی، این غائله خاتمه یافت.

اعضای تیم فوتبال نساجی هم در این مدت در رختکن حبس شده بودند.

انتهای پیام/ م

رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای شهرداری ماهشهر و نساجی مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.