پاسخ یاوه گویی های ترامپ را در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی خواهیم داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور امروز در همایش سراسری روسای شورا‌های هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در گرگان گفت: سیزدهم آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است و در این روز پاسخ سخنان سخیف و یاوه گویی‌های ترامپ را می‌دهیم.

وی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را به عنوان گفتمان انقلاب اسلامی و دینی بیان کرد و افزود: هدف انبیاء نیز مبارزه با استکبار بوده است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با تاکید بر اینکه طمع استکبار مضاعف است، ادامه داد: هر چه بالندگی انقلاب اسلامی بیشتر می‌شود توطئه‌ها و شیطنت‌های استکبار نیز بیشتر می‌شود.

نصرت الله لطفی همچنین با اشاره به حماسه نهم دی تاکید کرد: مردم در حماسه دی ماه ۸۸ ثابت کردند که حافظ ارزش‌های اسلامی و دینی و تابع ولایت فقیه هستند.

وی افزود: ۹ دی یک تابلو و هشدار است و خناثان آمریکا باید باورشان شود که با بودن مردم در صحنه نمی‌توان این نظام را ساقط کرد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: بزرگداشت ۹ دی زنگ خطری برای عوامل فتنه و فتنه جویان است و نغمه‌های رفع حصر نیز در ادامه همان فتنه ۸۸ است.

 

انتهای پیام / ا

 

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در گلستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۲ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
واقعا متاسفم
آخرین اخبار