سردارباقرزاده مسول گروه تفحص شهدای کشور گفت:شهید حججی ها رویشهای انقلابند و باعث هدر نرفتن خون شهدای جنگ تحمیلی، عزت و افتخار اسلام هستند.

شهید حججی ها رویش های انقلابندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  مسئول گروه تفحص شهدا گفت: یادواره شهدا یک تذکر است ،این است که همچون شهید حججی مقابل دشمنان سر خم نکنیم.

وی همچنین افزود: شهدا اهل عمل بودند ووقت عربده کشی دشمن ایستادند و تسلیم نشدند ، در جنگ حقیقتها و میزان صداقتها روشن می شود.

وی با بیان اینکه شهدا درجبهه ها با بروز ایمان جایگاه رفیع شهادت را بدست آوردند افزود: ما اینجا جمع می شویم برای اینکه حرفهایمان را منتقل کنیم، اگر تمام تلاشمان را هم بکنیم حق مطلب را نمیتوانیم ادا کنیم.

مسئوول گروه تفحص شهدای کشور بیان کرد: این غلط است که میگوییم شهدا رفتند و ما مانده ایم بلکه برعکس آن است، شهدا بعد از ما هم مانده اند، جاویدان شدند و در عالم بقا با خداوند هستند ولی ما میرویم و فانی هستیم.

وی درپاسخ به اینکه برخی در فضای مجازی می گویند نباید یادواره شهدا برگزار شود گفت: امام قبلا جواب اینها را داده و فرمودند این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است، ما نباید با موضوع شهدا سطحی برخورد کنیم، در ایران ایمان وجود دارد.

وی تاکید کرد: شهید حججی ها رویشهای انقلابند و باعث هدر نرفتن خون شهدای دفاع مقدس، عزت و افتخار اسلام هستند.

این مراسم که با حضورخانواده شهدا، ایثارگران ومسئولین استانی و شهرستان و جمعی از اهالی شهید پروربافت و کیسکان در مسجد امام زمان (عج) کیسکان برگزار شد، با مداحی و مرثیه سرایی حاج رضا نبوی همراه بود.

دهستان کیسکان در فاصله ۴۰کیلومتری مرکز شهر بافت واقع شده و ۲۳شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
انتهای پیام/ح

سردار باقرزاده در یادواره شهدا کیسکان بربرگزاری یادواره های شهداتاکید کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار