حجت الاسلام ارزنده گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با پشتیبانی ملت ایران و با اطاعت پذیری از ولایت فقیه همه توطئه‌های دشمنان را در همه زمینه‌ها خنثی نموده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت الاسلام محمدعلی ارزنده امام جمعه الیگودرز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: رئیس جمهور آمریکا وبرخی نمایندگان تصمیم دارند که سپاه را در لیست گروه‌های تروریستی قرار دهند که این اقدام نشان دهنده این است که دشمنان ما چقدر نادان و احمق هستند.

وی ادامه داد: دشمنان ومستکبران از اوایل انقلاب با فتنه‌ها وتوطئه‌ها که از جمله حادثه طبس، هشت سال جنگ تحمیلی وپس از آن با برگزاری جنگ در کشور‌های اطراف کشورمان قصد ایجاد نفوذ ونابودی نظام را داشتند وسپاه پاسداران انقلاب اسلامی با پشتیبانی ملت ایران و با اطاعت پذیری از ولایت فقیه همه این توطئه‌ها را درهر زمینه‌ای خنثی نموده است.

امام جمعه الیگودرز با اشاره به اینکه در هر زمان وهرمکان سپاه نقش اساسی در مقابله با دشمنان ومستکبران داشته است بیان نمود: دشمنان با ایجاد تکفیری‌ها قصد ایجاد نفوذ در کشور‌های سوریه وعراق داشتند، اما با حضور سرباز واقعی ولایت سردار حاج قاسم سلیمانی واز خود گذشتگی‌ها شهدای مدافعان حرم این مناطق به گورستان داعشی‌ها و آرزو‌های سردمداران آن‌ها یعنی آمریکا واسرائیل تبدیل شده است.

خطیب نماز جمعه الیگودرز با اشاره به اینکه دشمنان از نام سپاه نیز حراص دارند افزود: وقتی نام سپاه ذکر می‌شود تنها کارکنان سپاه وبسیجیان نیست بلکه همه مردم پاسداران اسلام ونظام هستند چرا که دشمنان می‌دانند هر زمانیکه سپاه پاسداران فراخوانی برای جهاد علیه آن‌ها صادر کنند همه اقشار مختلف مردم با سلاح و با اطاعت پذیری از مقام معظم رهبری در مقابل آن‌ها ایستادگی خواهند کرد ودشمنان از این موضوع حراص داشته و به این دلیل به خیال خود بدنبال نابودی سپاه هستند.

حجت الاسلام ارزنده اظهار داشت: مردم ومسوولینی که دل به دشمنان نداده اند همیشه در طول تاریخ انقلاب اثبات نموده که اگر چه از نظر سیاسی اختلاف سلیقه دارند، اما وقتی که نظام درخطر باشد با وحدت در مقابل توطئه‌ها ایستادگی خواهند نمود.

وی بیان کرد: سردمداران مستکبر آمریکا نهاد مقدس سپاه را مورد هجمه قرارمی دهند و در چند روز گذشته رئیس جمهور، وزیران دولت، نمایندگان مجلس وعموم مردم قاطعانه از سپاه پاسداران دفاع نمودند و ارادت خود را به این نهاد مقدس نشان دادند چرا که سپاه سبب ایجاد آرامش و امنیت در کشور شده است.

امام جمعه الیگودرز با اشاره به اینکه سپاه مانند خونی در رگ‌های انقلاب است بیان نمود: دشمنان احمق ونادان انقلاب بعد از گذشت ۳۸ سال هنوز نفهمیدند که هر زمانی که بخواهند بر علیه نظام جبهه بگیرند همه مردم ومسوولین با وحدت در مقابل آن‌ها ایستادگی می‌کنند چرا که سپاه پاسداران رکن ومایه دوام انقلاب است و در حقیقت مانند خونی در رگ‌های انقلاب جریان پیدا کرده است.

انتهای پیام/م

سپاه درهمه زمینه‌ها توطئه‌های دشمنان خنثی کرده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.