تیم‌های شهروند ساری و طا‌ها تنکابن در آغاز دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتسال امید‌های کشور یک پیروزی و یک شکست دست یافتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، طا‌ها تنکابن در گروه اول مسابقات لیگ برتر فوتسال امید‌های کشور که به میزبانی قم برگزار می‌شود در مسابقه‌ای پرگل و نزدیک با نتیجه ۶ بر ۵ مغلوب پرسپولیس خوزستان شد.

در دیگر بازی‌های این گروه فرش آرا مشهد ۴ بر صفر گیتی پسند اصفهان را برد و هیات فوتبال قم ۴ بر ۲ مغلوب همشهری اش آتلیه طهران قم شد.

در این گروه تیم آتلیه طهران قم با ۱۶ امتیاز صدرنشین است. تیم طا‌ها تنکابن هم با ۴ امتیاز در انتهای جدول قرار دارد. تیم مقاومت قزوین پس از کسب یک امتیاز در دور رفت از ادامه مسابقات انصراف داد تا دور برگشت با حضور شش تیم برگزار شود.

شهروند ساری در بازی اول دور برگشت گروه دوم مسابقات لیگ برتر فوتسال امید‌های کشور، با نتیجه ۵ بر ۱ موعود پیرادل مشهد را از پیش رو برداشت تا با ۱۵ امتیاز، در صدر جدول گروه بایستد.

شهرداری رشت، میزبان رقابت‌ها هم به سختی و با حساب یک بر صفر از سد شرکت ملی حفاری خوزستان گذشت و با ۱۳ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت.

در دیگر بازی گروه دوم، پدیده نصف جهان اصفهان، ۳ بر ۱ لوازم خانگی بهروز قزوین را شکست داد.

دبیری تبریز پس از قعرنشینی در دور رفت از حضور در دور برگشت انصراف داد.

انتهای پیام/آ

یک پیروزی و یک شکست در آغاز دور برگشت لیگ برتر فوتسال امید‌های کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.