همزمان با سراسر کشور، مرحله دوم مهر عاطفه‌ها در شش هزار مدرسه سیستان و بلوچستان برگزار شد.

اجرای طرح مهر عاطفه‌ها در ۶ هزار مدرسه سیستان‌وبلوچستانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  همزمان با سراسر کشور، مرحله دوم مهر عاطفه‌ها در شش هزار مدرسه استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.


مدیر سازمان دانش آموزی استان با اشاره به اینکه فعالیت‌های عام المنفعه سازمان دانش آموزی توسط تشکیلات منظمی شامل پیشتازان دختر و پسر طراحی شده است، گفت: سازمان دانش آموزی نهادی است که در حوزه تربیت اجتماعی دانش آموزان برنامه‌های متعددی را در دستور کار دارد.


داود صیاد با اشاره به اینکه سازمان دانش آموزی ۱۲ منش را دنبال کرده که منش سوم با عنوان(یاری و مهربانی) است و در واقع نگاه ما به جشن عاطفه ها تمرین عملی و تثبیت آموخته‌های این منش است، افزود: کمک به همنوع در همه جوامع بشری و ادیان مختلف امری پسندیده و نیکو بوده بنابراین جشن عاطفه‌ها فرصت مغتنمی برای نمایش این همدلی است.


وی با بیان اینکه دانش آموزانی که در سنین پایین، مهربانی را مشق می‌کنند، در بزرگسالی از یاری رساندن به سایرین دریغ نخواهند کرد، گفت: امسال مرحله دوم «مهر عاطفه‌ها» با عنوان «هر مدرسه، یک پایگاه» به اجرا در آمد.


مدیر سازمان دانش آموزی استان گفت: امسال هدایای جمع آوری شده در آیین مهر عاطفه‌ها برای دانش آموزان نیازمند همان مدرسه هزینه می‌شود. همچنین با هماهنگی‌های انجام شده با مجموعه پرتلاش کمیته امداد، هدایای برخی از مدارس مرفه نشین به سایر مدارس دارای دانش‌آموزان نیازمند منتقل خواهد شد.

انتهای پیام/گ

طرح مهر در سیستان وبلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار