سرپرست شبکه بهداشت و درمان شادگان از معدوم سازی ۱۲ تن و ۶۳۵ کیلوگرم موادغذایی تاریخ گذشته و بدون مجوز در ۶ ماهه اول سال جاری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهران غنوی، سرپرست شبکه بهداشت و درمان شادگان گفت: تا پایان شهریور ماه با هدف حفظ و ارتقا سطح سلامت شهروندان توسط بازرسان بهداشت محیط مقدار 12تن و ۶۳۵ کیلوگرم اقلام تاریخ گذشته و فاسدشدنی که شامل ادویه‌جات، ترشیجات، فراورده‌های گوشتی (سوسیس و کالباس) لبنیات، مرغ و گوشت چرخ‌‍شده و خشکبار از مراکز تهیه و توزیع در سطح شهرستان شادگان کشف ضبط و طی انجام مراحل قانونی معدوم شد.

وی از برخورد جدی، قاطع و قانونی با واحدهای صنفی متخلف خبر داد و افزود: در همین راستا ۴۸ مورد پرونده قضایی برای متخلفان تشکیل شده است.

رئیس شبکه بهداشت شهرستان شادگان تصریح کرد: حفظ ایمنی غذایی مردم و ارتقای بهداشت عمومی جامعه از اهداف اجرای طرح کنترل و نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی خواهد بود.

غنوی در پایان به مصرف‌کنندگان مواد غذایی توصیه کرد که هنگام خرید به تاریخ تولید و انقضای بسته‌بندی‌ها توجه داشته باشند و در صورت مشاهده هرگونه بسته‌بندی تاریخ مصرف گذشته مراتب را به واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شادگان و یا از طریق پل ارتباطی سامانه ۱۹۰ برای رسیدگی به شکایت‌های بهداشتی شهروندان بصورت ۲۴ ساعته اقدام کنند.

انتهای پیام/م

کشف مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در شادگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.