رئیس جهاد کشاورزی بهمئی گفت: ۲ واحد گلخانه با مشارکت بخش دولتی در شهرستان بهمئی به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛    بَدرَقِه رئیس جهاد کشاورزی شهرستان بهمئی در حاشیه بهره برداری از این گلخانه ها گفت: ده میلیارد و ششصد میلیون ریال از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی با همکاری بانک کشاورزی برای بهره برداری از این طرح‌ها هزینه شده است.

آقای بَدرَقِه افزود: این طرح‌ها برای ۶ نفر شغل ایجاد کرده است.

وی در ادامه از اجرای ۳۰ هکتار گلخانه در سالجاری در شهرستان بهمئی خبر داد و اضافه کرد: با برنامه ریزی انجام شده درصدد افزایش گلخانه‌های شهرستان به ۲ برابر میزان فعلی هستیم.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان بهمئی گفت: در حال حاضر ۳۰ طرح گلخانه تولید انواع صیفی جات در شهرستان بهمئی مشغول فعالیت هستند.

آقای بَدرَقِه افزود: ۶ واحد گلخانه‌ای به مساحت ۵۰ هزار مترمربع برای استفاده از تسهیلات ساخت گلخانه به بانک معرفی شده و ۴ واحد به مساحت ۲۸ هکتار نیز در حال تکمیل پرونده برای استفاده از تسهیلات هستند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان نیز، با اشاره به کاهش سطح سفره‌های آب زیرزمینی، توسعه گلخانه‌ها و تولید محصول در این فضا‌ها را تنها راه استفاده بهینه از منابع آبی شهرستان گرمسیری بهمئی ذکر کرد و گفت: بررسی درخواست‌های مربوط به ساخت گلخانه و تاسیسات جانبی به اداره جهاد کشاورزی شهرستان تفویض شده است.

جعفر گوهرگانی افزود: دولت به طرح‌های گلخانه‌ای تسهیلات ویژه‌ای با سود بانکی مناسب پرداخت می‌کند.

انتهای پیام/ش

افتتاح ۲ واحد گلخانه در بهمئی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.