استاندار سمنان گفت : در سال 95 به 870 واحد تولیدی و صنعتی این استان تسهیلات رونق تولید پرداخت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمدرضا خباز استاندار سمنان در بیست و نهمین جلسه گفت و گوی دولت با بخش خصوصی با اشاره به این که استان سمنان چهارمین استان در پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی است گفت  : در سال 95 به 870 واحد تولیدی و صنعتی که از طریق سامانه بهین یاب ثبت نام کرده بودند، چهار هزار و 600 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شد.


وی افزود : با توجه به این که 2 گروه ناظر بر نحوه پرداخت تسیهلات و میزان ایجاد اشتغال از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی نظارت دارند، 81 درصد میزان پرداخت تسهیلات در سال 95 بر اساس آمار سازمان تامین اجتماعی استان به اشتغال منجر شد.


خباز با اشاره به این که 30 طرح معدنی و 30 طرح صنعتی در استان سمنان برای رونق تولید مصوب شده است تصریح کرد: تا کنون بیش از 18 طرح صنعتی برای دریافت تسهیلات به بانک ها معرفی شده اند.


استاندار سمنان گفت  : آمایش سرزمین استان سمنان با رویکرد بخش صنعت برای افزایش اشتغال و رونق واحدهای تولیدی باید تبیین شود.


خباز گفت : در صورت ابلاغ بانک مرکزی به بانک های عامل برای پرداخت تسهیلات در قالب نوسازی و بهسازی واحدهای تولیدی و صنعتی، منجر به رونق تولید و بازگشتن این واحدها به چرخه تولید می شود.


انتهای پیام / ه


پرداخت تسهیلات به 870 واحد تولیدی و صنعتی استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.