روستای کمفه بخش چلو شهرستان اندیکا از آب شرب و راه ارتباطی محروم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، قدرت الله حسنوند، رییس شورای اسلامی روستای کمفه اظهار کرد: اهالی روستای کمفه همچنان با کمبود آب شرب و نداشتن جاده ارتباطی مواجه هستند و وعده مسئولان در حد حرف مانده است.

وی بیان داشت: در بازدیدها و سفرهای استانی مسئولان بارها وعده رفع این مشکل داده شده، ولی در عمل اقدامی صورت نگرفته است.

حسنوند تصریح کرد: جاده ارتباطی این روستا خاکی می باشد و در فصل زمستان و با شروع بارندگی ها مسدود و یا تردد در آن به سختی انجام می شود.

رییس شورای اسلامی روستای کمفه اذعان داشت: با توجه به خشک شدن چشمه های منطقه، اهالی این روستا در طول سال به ویژه تابستان و پاییز با مشکل کمبود آب آشامیدنی روبرو هستند.

این مقام مسئول بیان کرد: چنانچه جاده های ارتباطی و زیرساخت های گردشگری فراهم شود علاوه بر رفع مشکل تردد مردم به شهر، طبیعت بکر و دیدنی و زمستان برفگیر هم می تواند به یکی از قطب های گردشگری در استان خوزستان تبدیل شود.

قدرت الله حسنوند افزود: نبود امکانات در مناطق روستایی باعث مهاجرت آن ها به سمت شهرها و خالی شدن روستاها از سکنه شدن از یک طرف و بروز مشکلات اقتصادی و اجتماعی ناشی از مهاجرت آنان می شود.

منطقه کمفه با روستاهای سفیدار، نپی آباد، سرچنار، لک آباد و چگا آباد و جمعیتی بالغ بر520نفر در بخش چلو شهرستان اندیکا قرار دارد.

انتهای پیام/گ

روستای کمفه راه ارتباطی و آب شرب ندارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.