اساتید،کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی پارس آباد با تجمع اعتراضی، نفرت و انزجار خود را نسبت به سخنان اخیر ترامپ با شعار مرگ بر آمریکا اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، در این تجمع دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی پارس آباد با آتش زدن پرچم استکبار جهانی و شعار مرگ بر آمریکا جواب یاوه گویی و سخنرانی گستاخانه ترامپ علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را دادند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی پارس آباد در این مراسم گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران شجره طیبه انقلاب اسلامی و یادگار بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره)، همیشه مدافع نظام و اسلام و ارزشهای انقلاب اسلامی بوده و در همه سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز مهمترین نقش را در حفاظت از نظام جمهوری اسلامی ایران و مردم ایفا کرده است .

جعفری افزود: همواره سپاه خار چشم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی و عوامل و مزدوران آنها بوده و هست. 

وی گفت: اینجانب به همراه دانشجویان، اساتید و همکاران دانشگاهی ضمن محکوم کردن این تفکر نابخردانه، حمایت خود را از فرزند خلف انقلاب، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرده و مطمئن هستیم با تکیه به ایمان و علم و با تبعیت کامل از فرماندهی هوشمندانه ولی فقیه زمان همه طراحی ها و سناریو های پیچیده دشمنان خنثی خواهد شد.

 

انتهای پیام/ح

اعلام نفرت و انزجار دانشجویان پارس آباد به سخنان ترامپ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.