معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان شمالی گفت:رجز خوانی های تکراری ترامپ، همدلی و اتحاد ملت ما را بیشتر کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛ مهرداد ابراهیمی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی در نشست شورای اداری شیروان با محکوم کردن سخنان گستاخانه و نامعقول ترامپ رئیس جمهور آمریکا گفت: رجز خوانی های وی تکراری بود و حال آنکه توافق بین المللی برجام آن قدر محکم بسته شده که هیچ کشوری قادر به فسخ آن نیست.

وی افزود: تهدیدات دشمن، ملت ایران را متحد و همدل تر کرد و سخنرانی شجاعانه و مدبرانه دکتر روحانی، همه نقشه های ترامپ را نقش بر آب کرد.

ابراهیمی در ادامه با بیان اینکه کارآفرین ها و سرمایه گذاران را درگیر بروکسی های اداری نکنید افزود: ما باید در شهرستان ها، طرح محور و محرک اجرای طرح ها باشیم.

معاون استاندار خراسان شمالی گفت:همچنین با نگاه ویژه فرماندار، از ظرفیت بانوان و جوانان در پست های مدیریتی بیشتر استفاده کنید.

ابراهیمی 19 مهرماه را روزی تاریخی برای استان دانست و گفت:با حضور رهبر معظم انقلاب، قطار پیشرفت استان شتاب بیشتری گرفت و از 700 طرح مصوب تا امروز بیش از 500 طرح به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه منتظر ارجاع کار نباشیم و خودمان دنبال کار برویم گفت: مدیر کارشناس باشیم و با گزارش گیری روزانه از زیرمجموعه، تلاش مجموعه را رصد کنیم.

معاون سیاسی استاندار همچنین بر گره گشایی از کار مردم و سرگردان نکردن آنان تاکید کرد.

امین رضا مراتی فرماندار شیروان نیز با اشاره به اهمیت نشست شورای اداری، آن را نشست تصمیم سازی و مدیریتی شهر عنوان کرد و گفت: اگر نتوانیم برای رشد شهرستان موثر باشیم، اطمینان مردم به مدیران از بین ‌می رود.

وی افزود: همه جناح ها، مردم، گروه های سیاسی و مدیران باید با اتحاد و همدلی، به توسعه شهر کمک کنیم.

انتهای پیام/آ

تاکید بر استفاده از ظرفیت جوانان و بانوان در پست های مدیریتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.