مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش گفت:کیفیت بخشی آموزشی و پرورشی در مدارس شاهد در الویت قرار بگیرید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛محمد رضا رزاقی، مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش در جلسه تخصصی مدیران مدارس شاهد استان آذربایجان غربی که  در محل سالن دبیرستان شهید آهن دوست ارومیه برگزار شدگفت: کیفیت بخشی آموزشی و پرورشی در مدارس شاهد اساس کار است و در این راستا باید چهارچوبی برای ارتقای فعالیت های آموزشی و پرورشی مدارس شاهد به کمک مدیران مدارس باز تعریف شود.

وی با بیان اینکه باید سبک و چهارچوب یکسان مدارس شاهد طراحی شود؛ افزود: رابطه صمیمی و تعامل سازنده مسئولان مدارس شاهد، دانش آموزان و اولیا ضروریست.

رزاقی با اشاره به اینکه دین باوری و ارزش باوری محصول مدارس شاهد است؛ بیان کرد: به دنبال کیفیت بخشی آموزشی و پرورشی در مدارس شاهد هستیم.

گفتنی است در این جلسه مدیران مدارس شاهد شهرستان ارومیه به بیان مشکلات، چالش‌های پیش روی مدارس شاهد استان و راهکار‌های حل این مشکلات پرداختند.

بازدید از مدارس شاهد، گفتگو با معلمان و مدیران مدارس شاهد و دیدار با خانواده شهدای فرهنگی از برنامه‌های سفر مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش به استان آذربایجان غربی می‌باشد.

انتهای پیام/م

کیفیت آموزشی مدارس شاهد در الویت قرار بگیرد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.