فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی:

راهداران نقش کلیدی در ارتقای ایمنی ترددهای جاده ای دارند

فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی گفت: بخش زیادی از ایمنی جاده ها مرهون تلاش راهداران است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛ سردار علیرضا مظاهری فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی در دیدار مدیر کل راهداری و حمل نقل جاده ای خراسان شمالی به مناسبت هفته ناجا اظهار کرد: یکی از رسالت های مهم نیروی انتظامی ارتقای ایمنی راه ها و جاده ها است و تلاش ها برای تامین و ارتقای ایمنی سفرها در جاده ها بیشتر شود.

وی افزود: پلیس راه به عنوان یکی از متولیان امر، در نظارت بر ایمنی ترددهای جاده ای نقش ارزنده ای دارد و البته راهداران در این زمینه کمک می کنند تا به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی با اشاره به افزایش آمار تلفات جاده ای در نیمه نخست امسال گفت: سه عامل در وقوع تصادفات نقش دارد که شامل انسان، خودرو و جاده است و در این میان نقش عامل انسانی بیشتر است.

سردار مظاهری تصریح کرد: اقدامات انجام شده توسط راهداری همچون روکش آسفالت جاده ها، افزایش علائم در جاده ها و اصلاح شیب شیروانی نیز می توند در کاهش تلفات جاده ای بسیار اثر گذار باشد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی نیز در این نشست گفت: این اداره کل برای رسیدن به اهداف خود در تامین و ارتقای ایمنی سفرها، نیازمند تعامل و همکاری نیروی انتظامی است و خوشبختانه این همکاری بسیار خوب بوده است.

علی اصغر بدیعی مقدم اظهار کرد: پلیس راه کمک شایانی در کشف تخلفات جاده ای، تامین ایمنی ترددهای جاده ای و افزایش اطمینان خاطر مسافران به هنگام سفر دارد.

وی با اشاره به بالا بودن حوادث جاده ای در استان افزود: امید می رود با همکاری پلیس راه و راهداران بتوانیم شمار این حادثه را به حداقل برسانیم.

انتهای پیام/آ

تاکید فرمانده انتظامی خراسان شمالی به ارتقای ایمنی سفرها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.