پیامک‌های دریافتی 1396/07/23

سوژ‌ه‌های پیامکی شما پس از بررسی،در بخش "از نگاه شما" قابل پیگیری خواهد بود.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی 10001915(مجله خبری شبکه یک سیما) و 30002394 (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ  بیستم و سوم مهر ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است:

 

9763...0912:در خصوص معاینه فنی خودرو ،گرفتن تاییدیه کپسول گاز ممکن نیست، هم جریمه می شویم و هم معاینه داده نمی شود! باید برای نوبت دهی جایگاه تاییدیه کپسول پیامک بزنیم که چند ماه طول می کشد.

 

2786...0936:آبان 95 آزمون فراگیر 3 برگزار شد و الان بعد از گذشت دقیقا 11 ماه هنوز نتایج مصاحبه تخصصی سازمان امور مالیاتی مشخص و اعلام نشده. پیگیری کنید.

 

0930...1269:از وضعیت اسفبار کوچه های تنگ و تیربرق های وسط کوچه که قابل تردد برای خودروها بالخصوص آمبولانس در مناطق نواب،دامپزشکی پایتخت، نیست،تهیه کنید.

 

9313...0903:لطفا در مورد قیمت دارو و فروش آن بالاتر از قیمت درج شده بر روی جعبه دارو،گزارش تهیه کنید.

 

9392...0911:پیگیر وضعیت بد آب شرب شهر گرگان شوید،ناچار به خرید دستگاه تصفیه آب که قیمت های زیادی هم دارد شدیم!

 

5582...0930:از وضعیت کار و پرداخت دستمزد کم در شهرها و بعضی ادارات دولتی تهران که زندگی مردم را دچار بحران کرده است،گزارش تهیه کنید،درآمد کم باعث از هم پاشیدن خانواده ها شده است.

 

7982...0912:متاسفانه علی رغم وعده مبنی بر اصلاح مصوبه شماره گذاری بعضی از خودروها، مرکز شماره گذاری ناجا همچنان می گوید که چیزی به ما ابلاغ نشده و همچنان از شماره گذاری خودروها ممانعت میکند. تقصیر ما که پول خودرو را کامل پرداخت کردیم و نمیتوانیم از ماشین استفاده کنیم چیست؟ پیگیری کنید.

 

4759...0916:لطفا عرضه نشدن داروهای شیمی درمانی را پیگیری کنید، بخصوص داروی اوستین

 

6705...0919:پیگیر موسسهای بانکی باشید که پول مردم را بلوکه کردند و مشتریان اجازه برداشت سرمایه های خود را ندارند.

 

2161...0917:در مورد تعیین تکلیف نیروھای شرکتی گزارش تهیه کنید.واقعا حقوق این نیروها کفاف زندگی آنها را نمی دهد.

 

0023...0919:لطفا از نابسامانی بازار خرید و فروش خودرو در پارکینگ چیتگر و جولان دلالان گزارش تهیه فرمائید.

 

9528...0918:تا چه موقع باید صبر کنیم تا بیمه ایران به وضعیت پرداخت خسارات بیمه توسعه رسیدگی کند گزارشی از این موضوع تهیه کنید.

 

8608...0912:لطفا یه سری به پایانه حمل و نقل نسیم شهر بزنید، حق کمیسیون شرکتهای حمل ونقل 10درصد در تمام کشور هست ولی بالای 30 درصد از راننده ها کمیسیون دریافت می کنند!

 

4326..0918:در مورد شغل بهورزی(شاغلین در خانه های بهداشت روستاها) گزارش تهیه کنید.

 

0094...0914:لطفا از مسولین بپرسید چرا خودرو های سال 1360را مراکز اسقاطی نمی گیرند تکلیف ما چیست؟معاینه فنی هم نمی دهند. ما چکار کنیم؟

 

انتهای پیام//

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۲ ۲۴ مهر ۱۳۹۶
سلام چرا در خبر ها هیچ گاه درباره استخدامی وزارت نیرو صحبتی نمیشود چرا درباره زمان اعلام نتایج مصاحبه ها خبری نمیگیرید اگر سری به سایت های استخدامی بزنید و نظر کاربران را بخونید متوجه میشوید دغدغه بیشتر جوانان کشور کار است نه دیگر جوانان چه گناهی کرده اند که باید این همه استرس تحمل کنند خوب شما به عنوان جایی که مورد تائید جوانان هستید پیگیری کنید تا کمی از استرس جوانان کم شود اینکه مصاحبه ها داره انجام میشه ولی زمان اعلام نتایج به هر نفر یک جور میگن بین یک ماه تا شش ماه.....
سازمان سنجش روی سایت قرار میده؟؟؟؟
پس پیگیری کنید
ممنون
Iran (Islamic Republic of)
مالک خودروی بدون پلاک
۰۰:۲۰ ۲۴ مهر ۱۳۹۶
سلام،
لطفا پیگیری بفرمایید ببینیم چرا راهور عزیز هنوز تصمیم نگرفته مصوبه مسئولان در مورد معافیت خودروهای به اصطلاح پر مصرف داخلی -CKD- که هفته قبل تصویب شده را اجرا بکنه؟ قبل از اصلاح مصوبه مبفرمودن مسئولان باید دستور بده، الان مسئولان دستور داده، و همه تصویر اون اصلاحیه که به تاریخ ۱۸ مهر تصویب شده . چرا اجرا نمیکنه؟ چرا اگر مشکلی با خودروساز متخلف و متقلب دارن از من بیچاره که الان ۴۲ روزه ماشین بدون پلاک تحویل گرفتم گذاشتم تو خونه و ماشین قبلیم را فروختم . واقعا کی باید رسیدگی کنه؟
Iran (Islamic Republic of)
محسن شکیبا
۲۲:۳۷ ۲۳ مهر ۱۳۹۶
با سلام ما در آبادان زندگی میکنیم و بابت یک دوره آب شور قبض 66 هزارتومنی صادر شده و جالب اینه که یک صد هزار تومان هم بابت خدمات شهری و روستایی به قبض اضافه شده کجایی دنیا خدمات از اصل قبض پرداختی بیشتر میشه این اصل به خدا لطفا نشر کنید جلوش گرفته شود تبصره 23 همون شورای شهره که 23هزار تومن روی قبض بنده اضافه شده یه حساب سر انگشتی ماهی چند میلیارد میشه این پول کجا خرج میشه هیچ کس پاسخگو نیست من که راضی نیستم صد درصد دیگران هم راضی نیستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۲ ۲۳ مهر ۱۳۹۶
یک گزارش درباره سکه های تقلبی در بازار بگیرید تشکر
آخرین اخبار