در پاسخ به یاوه گویی‌های اخیر دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا در خصوص خلیج فارس، سبزواری ها زنجیره انسانی با عنوان «زنجیر وحدت و همدلی» تشکیل دادند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ در این زنجیره انسانی که به پیشنهاد شورای اسلامی شهر و شهرداری سبزوار در محل میدان خلیج فارس برگزار شد، نمایندگان مردم سبزوار در مجلس، فرماندار، شهردار سبزوار، اعضای شورای شهر، روحانیون، مدیران شهری و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.


فرمانده سپاه سبزوار در این مراسم گفت: مسئولان کشور و مردم پای منافع ملی و انقلاب هیچ اختلافی ندارند و تلاش استکبار در تضعیف وحدت ملی همواره نقش برآب می‌شود.

سرهنگ پاسدار امین الله مظلوم سخنان سخیف ترامپ ناشی از اقتدار و پیشرفت‌های روزافزون جمهوری اسلامی و تاثیرگذاری بر تحولات منطقه و جهان اسلام است.

وی با اشاره به اظهارات ترامپ علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این اظهارات دخالت آشکار در مسائل داخلی کشور و مغایر با قوانین بین المللی است.

فرمانده سپاه سبزوار با بیان اینکه سپاه پاسداران و مدافعان حرم همه توطئه‌های استکبار در منطقه خاورمیانه را نقش بر آب کردند، گفت: سپاه پاسداران احتیاجی به رابطه با آمریکا ندارد.

سرهنگ پاسدار مظلوم افزود: یکی از اهداف تهدیدات توخالی امریکا، ایجاد اختلاف بین مسئولان و مردم است در حالی که این یاوه گویی‌ها وحدت و همدلی مسئولان و مردم را بیش از گذشته مستحکم می‌کند.

وی گفت: مردم و مسئولان در دفاع از منافع ملی و آرمان‌ها انقلاب اسلامی هیچ اختلافی ندارند و تلاش استکبار در تضعیف وحدت ملی بی نتیجه است.

امام جمعه سبزوار هم در این مراسم گفت: توطئه استکبار در منطقه خاورمیانه مقابله با جبهه مقاومت اسلامی و ایجاد امنیت رژیم صهیونیستی بود که با رشادت مدافعان حرم و رزمندگان اسلام به شکست انجامید.

حجت الاسلام غلامرضا مقیسه افزود: خشم و عصبانیت رئیس جمهوری امریکا ناشی از شکست سیاست‌های آن‌ها در خاورمیانه و نفوذ نرم انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: دستگیری تفنگداران آمریکایی در آب‌های نیلگون خلیج فارس توسط سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح، اقتدار و عزت ایران را آشکار و سبب حقارت دولت امریکا در بین کشور‌های جهان شد.

امام جمعه سبزوار گفت: خشم و عصبانیت ترامپ ناشی از شکست سیاست‌های امریکا در منطقه خاورمیانه و اقتدار نظام جمهوری اسلامی است.
 
انتهای پیام//ف.ج
 
 

تشکیل زنجیره انسانی در حمایت از نام خلیج فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.