بازپرس ویژه مواد مخدر دادسرای کرمانشاه گفت: با اجرای این طرح، بیش از 20 مرکز عرضه مواد مخدر در کرمانشاه پلمب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  ؛ علی اشرف تیموری در حاشیه طرح پاکسازی محلات کرمانشاه از خرده‌فروشان مواد مخدر که امروز (۲۳ مهر) اجرا شد، با اشاره به آغاز این طرح از اول مرداد، اظهار کرد: امروز نیز طرح برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر در سراسر استان -بجز شهرستان قصرشیرین- اجرا شد.

وی اظهار کرد: این طرح با همکاری دستگاه قضایی، شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و پلیس مواد مخدر اجرا شد و هدف آن برخورد با عرضه خرد مواد مخدر و کاهش آسیب‌های اجتماعی ناشی از مصرف مواد مخدر بین افراد جامعه بود.

تیموی محلاتی که برخورد با عرضه کنندگان مواد مخدر در آن صورت گرفت را شهرک تعاون دو، باغ ابریشم، شهیاد، حافظیه، دولت آباد و شهرک مهدیه (دره‌دراز) اعلام کرد.

به گفته وی، در این محلات بیش از ۲۰ مرکز عرضه و چند مکان استعمال مواد مخدر پلمب شد و تعدادی از افراد متخلف نیز در این خصوص دستگیر شدند.

بازپرس ویژه مواد مخدر دادسرای کرمانشاه با تاکید بر اینکه این طرح تا پاکسازی کامل محلات آلوده در کرمانشاه ادامه خواهد داشت، از مردم خواست همکاری لازم را با دستگاه قضایی در این خصوص داشته باشند و موارد مشکوک و عرضه مواد مخدر را به مراجع مربوطه گزارش دهند.
 
انتهای پیام/پ
 

پلمب مراکز عرضه مواد مخدر در کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.