مرگبارترین حادثه در تاریخ سومالی/ شمار قربانیان انفجار تروریستی موگادیشو افرایش یافت

شمار قربانیان انفجار تروریستی موگادیشو پایتخت سومالی به ۱۸۹ نفر افزایش یافت.

مرگبارترین حادثه در تاریخ سومالی/ شمار قربانیان انفجار تروریستی موگادیشو افرایش یافتبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آسوشیتدپرس، مقامات پلیس و بیمارستان های سومالی روز یکشنبه اعلام کردند شمار قربانیان انفجار تروریستی در موگادیشو پایتخت این کشور به 189 نفر افزایش یافت.

همچنین بر اساس اعلام این مقامات، شمار زخمی شدگان انفجار مذکور بیش از 200 نفر است. بدین ترتیب، این حادثه مرگبارترین حادثه در تاریخ سومالی شمرده می شود.

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که پزشکان در بیمارستان های موگادیشو به سختی مشغول کمک رسانی به مصدومان این حادثه هستند که بیشتر آنها شدیدا دچار سوختگی شده اند. مقامات سومالی همچنین اعلام کردند شمار قربانیان این حادثه احتمالا افزایش خواهد یافت.

همچنین بر اساس گزارش های منتشر شده، خودروهای امدادرسان و آمبولانس هنوز هم در محل وقوع حادثه و سایر نقاط شهر موگادیشو در حال تردد هستند. در پی وقوع این حادثه، «محمد عبد الله محمد» سه روز عزای عمومی در سومالی اعلام کرد و به جمع هزاران نفر از مردم این کشور پیوست که برای اهدای خون به بیمارستان ها مراجعه می کنند.

همچنین گزارش ها حاکی از آن است که نیروهای امدادی همچنان در تلاش برای یافتن افراد زنده در میان آوارهای هتل «سافاری» و ساختمان های اطراف آن هستند.

 

انتهای پیام/

 

افزایش قربانیان انفجارهای خونین سومالی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار