مدیر کل راه آهن شمالشرق (1);

آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری در راه آهن شمالشرق 1

پیش فروش بلیت قطارهای مسافری راه آهن شمالشرق 1 حد فاصل بازه زمانی ۱ آبان ماه لغایت ۳۰ آذر ماه سال جاری از امروز شروع شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، فرشاد زادخور مدیر کل راه آهن شمالشرق (1) گفت : پیش فروش بلیت قطارهای مسافری حد فاصل بازه زمانی 1/8/96 لغایت 30/9/96 از یکشنبه 23 مهرماه شروع خواهد شد.


وی اظهار داشت: پیش فروش بلیت قطارهای مسافری 1/8/96 تا30/9/96 از ساعت 9 صبح روز یکشنبه 23 مهر ماه آغاز می شود و متقاضیان جهت دریافت بلیت می توانند با همراه داشتن اطلاعات کد ملی و تاریخ روز ، ماه وسال تولد خود وهمران با مراجعه به یکی از مراکز مجاز فروش بلیت قطار در سراسر کشور و نیز به سایت اینترنتی راه آهن به نشانی : www.rai.ir اقدام کنند.


مدیرکل راه آهن شمال شرق(۱) در ادامه ابراز داشت: شماره پیامک ۳۰۰۰۱۳۹ و ۳۰۰۰۳۰۰ نیز آماده دریافت نظرات، انتقادات و پیشنهادهای متقاضیان خرید بلیت و سفر با قطارهای این شرکت به صورت شبانه روزی است.

 

وی تاکید کرد: خریداران بلیت قطار بعد از گرفتن بلیت از اپراتور فروش بلافاصله مندرجات آن اعم از نام و نام خانوادگی، مبدأ و مقصد، تاریخ و ساعت حرکت و ... را باید به دقت بازنگری کرده و هرگونه مغایرت را به اپراتور اعلام کنند.


انتهای پیام / ه


فروش بلیت در راه آهن شمالشرق 1

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.