۱۵ هزار شغل ایجاد شده در مازندران تاکنون در سامانه ملی رصد به ثبت رسیده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، حسن خیریانپور، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان با اشاره به این که بالغ بر ۱۵۰۰ میلیارد تومان منابع برای تقویت تولید و اشتغال در سال ۹۶ در اختیار استان قرار گرفته است، اگفت: همه دستگاه‌های مسئول در جذب بهنگام و حداکثری این اعتبارات اهتمام مجدانه نمایند.


معاون استاندار با اعلام این که دولت متعهد به ایجاد ۹۷۰ هزار اشتغال جدید در سال جاری شده است که بر اساس خود اظهاری دستگاه‌های اجرایی، سهم مازندران از این رقم بیش از ۴۳ هزار شغل است، افزود: بحمدالله روند حرکت در مسیر تحقق تعهد استان در حوزه اشتغال مطلوب است.


خیریانپور گفت: تاکنون قریب ۱۵ هزار شغل ایجاد شده در استان در سامانه ملی رصد به ثبت رسیده است.


وی با بیان این که در سال ۹۶ بالغ بر ۵۴ میلیارد تومان تسهیلات دفاتر مناطق محروم، ۳۲ میلیارد تومان تحت عنوان مشاغل پشتیبان، ۱۳۰ میلیارد تومان از محل بند د. تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۹۶ تحت عنوان خود اشتغالی و مشاغل خانگی به مازندران بریا رونق اشتغال اختصاص یافته است، افزود: ۲۰ هزار میلیارد تومان منابع دارای یارانه ۳ تا ۵ درصدی به اجرای طرح تکاپو (توسعه کسب و کار و اشتغال پایدار) در کشور اختصاص یافته که از این رقم بالغ بر ۶۱۸ میلیارد تومان به مازندران اختصاص یافته است.


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری، با اشاره به این که برای هدف گذاری اشتغال، بخش خصوصی باید به جد پای کار بیاید، گفت: زمینه‌های مناسب سرمایه گذاری و تولید باید فراهم شود.


معاون استاندار افزود: از ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار بند د. تبصره ۱۶ استان تاکنون بالغ بر ۹۸ میلیارد و ۵۷۵ میلیون تومان تخصیص یافته است.


انتهای پیام/ع


ثبت ۱۵ هزار شغل جدید در سامانه ملی رصد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.