رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: می‌توان ادعا کرد که نتیجه سخنرانی رئیس جمهور آمریکا تاکنون 3 بر صفر به نفع ملت و دولت ایران شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،کوروش خسروی  امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: در 2 دهه گذشته نه تنها در شهر اصفهان، بلکه در هیچ یک از شهرهای ایران شاهد دیپلماسی شهری نبودیم و ارتباط شهرهای ایران با کلان شهرهای دنیا قطع بود و بعضاً داد و ستدهای خیلی محدود و تصادفی اتفاق می افتاد.

وی افزود: آسیب‌های ناشی از این کم کاری مستقیماً به شهروندان، فعالان اقتصادی، کارآفرینان و هنرمندان شهر ضربه خواهد زد چراکه اصفهان هم در حوزه فرهنگی و هم در حوزه اقتصادی در عرصه بین‌المللی حرف زیادی برای گفتن دارد.

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: انتظاری که از شهردار جدید داریم این است که فعال‌سازی امور بین‌الملل شهرداری را در دستور کار خود قرار داده و هر چه زودتر این بخش مغفول مدیریت شهری را احیا کند.

وی تصریح کرد: بر خلاف رویه‌های موجود در برخی از سازمان‌ها، روابط بین‌الملل را برای کارهای تبریک به مناسبت پیروزی ملت ایران پس از صحبت‌های سخیف و بی‌پایه رئیس جمهور آمریکا 3 اتفاق ارزشمند افتاد.

خسروی ادامه داد: در حوزه بین‌المللی و محکومیت آن در اکثر کشورهای بزرگ، در حوزه ملی مسؤولان و مردم در همان شب و روز گذشته و واکنش خوب بازارهای داخلی و تشکیل صف فروش در بازار روز و صف خرید در بازار بورس 3 اتفاق خوبی بود که رقم خورد.

وی در پایان بیان داشت: به عبارتی می‌توان ادعا کرد که این ماجرا  تاکنون 3 بر صفر به نفع ملت و دولت ایران شده است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.