نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری گفت: علما سپری در برابر انحراف جامعه هستند و اجازه نمی‌دهند کسانی که افراط در دین دارند جامعه را به انحراف ببرند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی  دیشب در هشتمین یادواره 41 شهید روحانی و طلبه اظهار کرد: در خمینی‌شهر به خاطر جو دینی و مذهبی که سال‌های فراوانی بر این خطه حاکم بوده است آرامش خاصی به انسان دست می‌دهد.

وی با بیان اینکه علما و روحانیونی از این خطه برخاسته‌اند و اکنون چشم و چراغ استان و کشور هستند، افزود: آیت‌الله احمدی امام جمعه فقید خمینی‌شهر از علما و روحانیون مبارز و از جمله نقش آفرینان در پیروزی انقلاب اسلامی بود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه علما وارثان انبیا و اولیا هستند، اضافه کرد: در هر زمانی عالم‌هایی وجود دارد که این علما سپری در برابر انحراف جامعه هستند و اجازه نمی‌دهند کسانی که افراط در دین دارند جامعه را به انحراف ببرند و از تحریف‌های انسان‌های نادان جلوگیری می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه مصلحت این بود تا امام زمان(عج) از چشم‌ها غایب شوند، اظهار کرد: علما در زمان غیبت امام، زمام قلوب و ضعفای شیعه را محکم در دست گرفته‌اند که اگر این علما وجود نداشتند مردم مرتد می‌شدند، علما و روحانیون اجازه نمی‌دهند که مردم در زمان غیبت امام منحرف شوند.

مهدوی با توجه به اتفاقات اخیر و یاوه‌گویی‌های ترامپ و موضع‌گیری‌های دشمن برای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، تصریح کرد: باید پاسداران و سپاهیان به خود افتخار کنند که رئیس‌جمهور آمریکا چنین توهین‌هایی به سپاه می‌کند چرا که این یاوه‌گویی‌ها نشان دهنده ثبات جایگاه سپاه است و باید تأسف خورد اگر دشمن از شخص و گروهی حمایت و تعریف کند.

وی با بیان اینکه باید ببینیم دشمن از ما تعریف می‌کند یا ناخشنود است، ادامه داد: بعضی با سکوت خود، به دشمن کمک کرده و در میدان دشمن حرکت می‌کنند، از ابتدای انقلاب تاکنون می‌بینیم که اقتدار نظام بیشتر شده و قطار انقلاب اسلامی به سمت جلو حرکت می‌کند.

گفتنی است هشتمین یادواره 41 شهید روحانی و طلبه شامگاه گذشته به مناسبت سالروز شهادت آیت‌الله اشرفی در مسجد ملا حیدرعلی خمینی‌شهر برگزار شد.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری یادواره شهدای روحانی و طلبه در خمینی شهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.