طرح توسعه 13 هزار و 500 متر شبکه فشار ضعیف و شبکه فشار متوسط هوائی و زمینی در شهرستان میامی به اجرا در آمده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، عباسعلی اسماعیلی سرپرست مدیریت توزیع برق شهرستان میامی با عنوان این خبر گفت : در قالب این طرح، نه هزار و 600 متر خط 20 کیلوولت و سه هزار و 900 متر شبکه فشار ضعیف احداث شده است.


وی به نصب هشت دستگاه کنتور هوشمند در راستای طرح فهام اشاره کرد و افزود: طرح جایگزینی یک هزار و 200 متر کابل خودنگهدار به جای شبکه فشار ضعیف سیمی ، از فعالیت های این مدیریت در شهرستان است.


سرپرست مدیریت توزیع برق شهرستان میامی بیان داشت: برای تغذیه برق مشترکان جدید، 11 ایستگاه هوایی توزیع برق با قدرت 990 کیلوولت آمپر در سطح شهرستان نصب و مورد بهره برداری قرار گرفته است.


عباسعلی اسماعیلی افزود : از شروع سال 96 تا زمان حاضر، 35 پروژه عمرانی برق رسانی با اعتباری به مبلغ 15 میلیارد و 76 میلیون ریال در شهرستان میامی اجرائی شده است.


وی تصریح کرد : توسعه ی چهار هزار و 300 متر شبکه فشار ضعیف و فشار متوسط هوائی منطقه میامی و کالپوش ، اصلاح و بهینه سازی چهار هزار و 700 متر شبکه های توزیع برق روستائی و رفع نقاط خطر آفرین منطقه کالپوش و میامی، نصب دو دستگاه پست هوائی برای ظرفیت سازی جدید جهت مشترکان جدید و تبدیل یک هزار و پانصد متر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار، به عنوان برنامه های پیش بینی شده این مدیریت تا پایان امسال است.


انتهای پیام / ه


اجرای طرح توسعه 13 هزار متر شبکه توزیع برق در میامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.