فرمانده هنگ مرزی ماکو از کشف سیگار قاچاق به ارزش بیش از 2 میلیارد ریال در ارتفاعات این شهر مرزی خبر داد .

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ سرهنگ حاجی زاده سرپرست هنگ مرزی ماکو گفت : مرزداران با اشرافیت اطلاعاتی مبنی بر دپوی مقادير زيادی مواد دخانی توسط قاچاقچيان منطقه و انتقال آن به آن سوی مرزها در اين راستا طرح تشديد انسداد نوار مرز در دستور کار ماموران مرزبانی قرار گرفت.

وی افزود : ماموران مرزبانی با اجرای گشت و کمين و رصد منطقه توانستند محموله مواد دخانی را که توسط قاچاقچيان در يک انبار مخروبه در يکی از روستاهای مرزی دپو شده بود را شناسايی و آن را کشف نمايند.

فرمانده هنگ مرزی ماکو اضافه کرد : در اين عمليات مرزداران موفق شدند با بررسی های به عمل آمده از محل دپوی قاچاقچيان يک ميليون و 185 هزار و 800 نخ انواع سيگار قاچاق را کشف نمایند.

سرهنگ حاجی زاده در ادامه با اشاره به عمليات ديگر مرزبانان در مبارزه با کالای قاچاق تصريح کرد: ماموران مرزبانی در عملیاتی ديگر يک دستگاه اتوبوس حامل بار قاچاق را در دروازه گمرک مرزی بازرگان شناسايی و ضمن توقيف آن موفق شدند در بازرسی از داخل اتوبوس 19 هزار و 800 هزار نخ انواع سيگار قاچاق را کشف و  2 متهم را در اين رابطه دستگير نمايند.

وی در پايان با اشاره به ارزش 2 ميليارد و 290 ميليون و 640 هزار ريالی اقلام مکشوفه در اين عمليات ها گفت : در اين عمليات ها يک دستگاه اتوبوس توقيف و متهمان با تشکيل پرونده تحويل مراجع قضايی گرديدند.

انتهای پیام/ح

کشف  سیگار قاچاق در ارتفاعات ماکو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.