سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: تیم ما پوست اندازی کرده و تلاش می کنیم در مسابقات گرندپری لندن بهترین نتایج را بدست آوریم.

مهدی بی باک در گفتگو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد آخرین وضعیت تیم ملی تکواندو پیش از اعزام به مسابقات گرندپری لندن اظهار کرد: خدا را شکر تیم در شرایط خوبی به سر می برد، 12 روز تمرین سخت و پرفشار را پشت سر گذاشتیم و آماده شرکت در رقابت های گرندپری لندن هستیم. 

او افزود: ساعت 8 صبح فردا(سه شنبه) عازم مسابقات خواهیم شد و امیدواریم بتوانیم نتایج مورد نظرمان را کسب کنیم.

 سرمربی تیم ملی تکواندو با اشاره به بازگشت مهدی خدابخشی و بهنام اسبقی به تمرینات تیم ملی گفت: از ابتدا نیز مشکلی وجود نداشت و هر چه که میان ما اتفاق افتاده بود گذشت و تمام شد، بهتر است رسانه ها دیگر به این موضوع نپردازند. این دو ملی پوش در حال حاضر در اردو هستند و برای حضور در مسابقات آینده مشکلی ندارند.

او درباره عملکرد سجاد مردانی در مسابقات اخیر عنوان کرد: پس از پایان مسابقات با مردانی صحبت کردم و قرار شد که او با صد در صد آمادگی اش در مسابقات لندن حضور پیدا کند.

بی باک در مورد پیش بینی اش از عملکرد تکواندوکاران کشورمان در مسابقات گرندپری لندن گفت: من از حالا نمی توانم عملکرد ملی پوشان را پیش بینی کنم اما مطمئن باشید تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا بهترین نتایج را در این رقابت ها به دست آوریم.

او با اشاره به ضرورت تشکیل تیم ملی امید تصریح کرد: من در جریان تشکیل تیم امید نیستم و در این مورد باید از فدراسیون سوال کنید اما می توانم بگویم که تیم امید می تواند پشتوانه خوبی برای تیم بزرگسالان باشد. این تیم می تواند شکافی که میان تیم های پایه و بزرگسالان وجود دارد را پر کند و من امیدوار هستم که بزودی شاهد تشکیل تیم ملی امید باشیم.

بی باک در خصوص نتایج تیم ملی کشورمان در مسابقات گرندپری مراکش گفت: من از نتایجی که در گرندپری مراکش کسب کردیم راضی نبودم اما الان تیم ما پوست اندازی کرده و مطمئن باشید نتایج بهتری در انتظار تیم ما است. 80 درصد بازیکنان ما زیر 20 سال هستند و به طور حتم شرایط بهتری رقم خواهد خورد.

مرحله سوم مسابقات گرندپری (G4) در سال 2017 با حضور تکواندوکاران برتر جهان در 4 وزن المپیکی مردان و زنان از روز جمعه (28 مهرماه) به مدت 3 روز در شهر "لندن" برگزار می‌شود که تیم ملی کشورمان برای حضور در این دوره از مسابقات با ترکیب 5 نفره خود، ساعت 8 صبح فردا (25 مهرماه) راهی این کشور خواهد شد.

انتهای پیام/

اظهارات بی باک در مورد آخرین وضعیت تیم ملی تکواندو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۲ ۲۶ مهر ۱۳۹۶
کدوم پوست اندازی؟ دو سه بازیکن جدید اضافه شدن اصلی تیم تغییر نکرده!
آخرین اخبار