معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت:همه فعالان قرآنی سراسر کشور که بصورت تمام وقت در حوزه قرآن فعالیت دارند تا پایان امسال بیمه می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد رضا حشمتی دیشب در مراسم پایانی جشنواره مسابقات قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه پیام نور کشور افزود: همچنین دولت از همه هنرمندانی که محصولات هنری قرآنی ثبت شده دارند حمایت مالی و معنوی می‌کند.


وی با اشاره به ادغام همه اتحادیه‌های قرآنی سراسر کشور از امسال گفت:: همچنین از امسال برای همه مجموعه‌ها و موسساتی که در زمینه قرآن و عترت در سراسر کشور فعالیت دارند مجوز صادر می‌شود.

رئیس دانشگاه پیام نور استان خراسان رضوی نیز در ادامه مراسم گفت:در مرحله نیمه نهایی این مسابقات بیش از ۸ هزار دانشجوی دانشگاه پیام نور از ۳۰ استان کشور در بخش‌های شفاهی و کتبی قرآن و عترت در مراکز و واحد‌های دانشگاهی با هم رقابت کردند.

دکتر محمد علی داوریار افزود: در پایان این رقابت‌ها ۲۱۶ دانشجوی دختر و پسربه بیست و یکمین دوره جشنواره مسابقات قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه پیام نور کشور راه یافتند.

در پایان این جشنواره از ۹۰ برگزیده این مسابقات در رشته‌های قرائت ترتیل و تحقیق، حفظ ۵، ۱۰، ۱۵، ۲۰ و حفظ کل قرآن کریم و رشته‌های هنری و پژوهشی در دو بخش خواهران و برادران تجلیل شد.

بیست و یکمین دوره جشنواره مسابقات قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه پیام نور کشور به مدت ۲ روز در حرم مطهر امام رضا علیه السلام و مجموعه فرهنگی خورشید تابان مشهد مقدس برگزار شد.

انتهای پیام/ف.ج
 

پایان بیست و یکمین دوره جشنواره مسابقات قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه پیام نور در مشهد




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.