بیش از 350 نفر از طلاب و اساتید حوزه علمیه همدان در محکومیت سخنان سخیف رئیس جمهوری آمریکا در مسجد مدرسه علمیه آیت الله آخوند(ره) تجمع کردند.

تجمع اعتراض آمیز طلاب همدان در محکومیت اظهارات رئیس جمهوری آمریکابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  بیش از 350 نفر از طلاب و اساتید حوزه علمیه همدان در محکومیت سخنان سخیف رئیس جمهوری آمریکا در مسجد مدرسه علمیه آیت الله آخوند(ره) تجمع کردند.

در این مراسم بیانیه ای در حمایت از سپاه پاسداران جمهوری اسلامی و اعتراض به سخنان توهین آمیز رئیس جمهوری آمریکا قرائت شد.

در بخشی از این بیانیه آمده است:

بسم الله القاصم الجبّارین

وجعلنا من بین أیدیهم سداً و من خلفهم سداً فأغشیناهم فهم لا یبصرون (سورۀ یس، آیه9)؛
امام خامنه ای (دامت برکاته):

علت نطق ابلهانه رئیس‌جمهور آمریکا سبک مغزی آنهاست. نخبگان آمریکا از داشتن چنین رئیس‌جمهوری احساس شرم می‌کنند.

در پی بد عهدی های مکرر و دشمنی های پنهان و آشکار و نقض پی در پی برجام توسط دولت آمریکا که مقام معظم رهبری آن را پیش بینی فرموده بودند این بار شاهد اظهارات غیر منطقی ، ابلهانه و خلاف روال مرسوم دیپلماتیکِ رئیس جمهور آمریکا، مبنی بر متهم کردن ملت شریف ایران و تروریست خواندن جمهوری اسلامی ایران و توهین به ارکان نظام مثل سپاه پاسداران (که مقتدر و چشم و چراغ ملت بوده و همواره در دفاع از کیان و هستی این نظام جانفشانی نموده است) بودیم.

حوزه علمیه همدان، این حرکت مذبوحانه را محکوم و به حمایت قاطع از اصل ارزش های انقلاب که مبتنی بر مبانی دینی و اسلامی است، تاکید کرده و همگان را به دفاع از نظام مترقی ولایت مطلقه فقیه و سپاه پاسداران توصیه می کند.

در پایان امیدواریم این گونه اتفاقات که در طول تاریخ همیشه تکرار شده، درس عبرتی باشد برای همه دست اندر کاران نظام اسلامی و دیگر شاهد اینگونه ساده اندیشی ها در اعتماد به دشمنان اسلام و انقلاب نباشیم.

انتهای پیام/ص.ف

تجمع اعتراض آمیز طلاب به سخنان ترامپ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.