فرماندار شهرستان جم گفت: میزان بودجه ورزش شهرستان جم به ۵ برابر افزایش پیدا کرده است.

بودجه ورزش شهرستان جم ۵ برابر شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فتح‌الله نوروزی صبح سه‌شنبه در دیدار با شطرنج‌بازان شهرستان جم اظهار داشت: آغاز هفته تربیت بدنی را خدمت تمامی ورزشکاران، مربیان و متولیان امر ورزش تبریک می‌گویم.

وی با اشاره به برگزاری چهارمین دوره لیگ شطرنج شهرستان جم (یادواره زنده یاد حمید سپهرمنش) افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره حمید سپهرمنش دبیر ورزش با اخلاق شهرستان جم کار بسیار نیکویی است.

نوروزی با بیان اینکه ورزش پدیده‌ای اجتماعی و فرهنگی است گفت: ورزش نقش اساسی و بنیادی را در جامعه امروزی ایفا می‌کند. ورزش را می‌توان رمز سلامت، تندرستی و پویایی جامعه بشری دانست که ارتقاء سلامت عمومی و افزایش روحیه و نشاط اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.

فرماندار جم اظهار داشت: انگیزه و علاقه شطرنج بازان جمی در برگزاری چهار دوره این مسابقات ستودنی است. شطرنج، بازی خلاقیت و نوآوری است که فرد بهترین راه را از بین راه‌حل‌های مختلف انتخاب می‌کند. ساخت خانه شطرنج جم در برنامه‌ریزی آینده شهرستان قرار گرفته است. با توجه به نگاه ویژه دولت تدبیر و امید به حوزه ورزش و ظرفیت‌ها، پتانسیل و استعداد‌های جوانان جمی میزان بودجه ورزش شهرستان جم به ۵ برابر افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: سالن ورزشی روستای آبگرمک در هفته تربیت بدنی افتتاح خواهد شد. در سال جاری ۵ زمین چمن مصنوعی کوچک و یک زمین چمن مصنوعی بزرگ در سطح شهرستان جم کلنگ‌زنی می‌شود. در هفته دولت ۹۶ خوابگاه ورزشکاران و ۲ خانه جوان در شهرستان کلنگ‌زنی شد که در آینده نزدیک به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام /پ

بودجه ورزش شهرستان جم ۵ برابر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.