رئیس فدراسیون فوتبال گفت: مدیران باشگاه‌ها در زمینه دلالی مقصر نیستند، اما برخی از کارهایشان را از طریق دلالان پیش بردند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی تاج درباره ثبت 5 ستاره برای فدراسیون فوتبال اظهار کرد: خوشحالم که به علت حضور همه تیم های ملی در جام جهانی از سوی فیفا به عنوان فدارسیون  5 ستاره شناخته شدیم. به هر حال این اتفاق خوب را به جامعه فوتبال و مدیران باشگاه ها تبریک می گویم.

تنها فدراسیون پنج ستاره هستیم

او ادامه داد: به هر حال ما تنها فدراسیونی هستیم که 5 ستاره شدیم و برزیل با 4 ستاره در رتبه دوم قرار دارد.

تاج درباره عملکرد تیم ملی نوجوانان در جام جهانی 2017 هند بیان کرد: خیلی به تیم ملی نوجوانان در جام جهانی امیدوار هستیم. من به هند رفتم و تلاش بازیکنان نوجوان را در این بازی ها مشاهده کردم. به هر حال تیم ملی کشورمان یک بار با نتیجه 3 بر صفر برابر مکزیک پیروز شد و امروز هم امیدوار هستیم که از سد مکزیک عبور کنیم و به مرحله بعد جام جهانی صعود کنیم.

تیم ملی نوجوانان رکورد 90 ساله را شکست

رئیس فدراسیون فوتبال بیان کرد: تیم ملی نوجوانان کشورمان اولین تیم ملی ماست که در مرحله گروهی بعد از 91 سال 10 گل به ثمر رسانده است.

تاج درباره اینکه تیم های لیگ برتری از بازیکنان تیم ملی  نوجوانان استفاده می کنند یا نه! تصریح کرد: جوانگرایی در لیگ برتر فوتبال جزء سیاست سازمان لیگ برتر است. در حال حاضر تیم های لیگ برتر علاوه بر بازیکنان بزرگسال باید چند بازیکن زیر 23 سال هم جذب کنند. موفقیت تیم ملی نوجوانان ماحصل لیگ برتر فوتبال است. نوجوانان فردای فوتبال کشورمان هستند.

کمیته اخلاق در مورد قلیان کشی با متخلفان برخورد می کند

رئیس فدراسیون فوتبال درباره شب زنده داری و مصرف قلیان از سوی بازیکنان بیان کرد: گزارش شب زنده داری و مصرف قلیان روی میز کمیته اخلاق قرار دارد. اگر کمیته اخلاق تشخیص بدهد که بازیکنان تخلف کردند در آن صورت با آنها برخورد می کنیم. همچنین چهار مدیر عامل کشورمان به علت دلالی در فوتبال به کمیته اخلاق احضار شدند. دلالی در فوتبال متوجه مدیران فوتبال نیست اما پرونده برخی از دلالان در مراجع قضایی وجود دارد و در آنجا رسیدگی می شود.

مصرف ترامادول دوپینگ است

تاج درباره اینکه قانونی برای مقابله با مصرف قلیان وجود دارد یا نه! بیان کرد: مصرف قلیان یک بحث پیچیده در جامعه و فرهنگ کشورمان است. خیلی از مردم در قهوه خانه ها قلیان می کشند و کسی هم جلوی آنها را نمی گیرد. ترامادول دوپینگ است و مصرف این قرص محرومیت دارد. اگر کمیته اخلاق درباره مصرف قلیان بازیکنان گزارش بدهد به طور حتم با متخلفان برخورد می کنیم.

9 نفر از فوتبالی ها دستگیر شدند

او ادامه داد: در حال حاضر 9 نفر از اهالی فوتبال به علت مسائل اخلاقی در زندان به سر می برند و پرونده های آنها در دادسرای فرهنگ و رسانه است. وزارت اطلاعات هم در دستگیری این افراد به ما کمک کرد. اوضاع فوتبال خوب است و تعداد انگشت شماری از فوتبالیست ها کارهای غیر اخلاقی می کنند.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره وضعیت پول بلوک شده در فیفا بیان کرد: با تلاش های صورت گرفته توانستیم پول بلوکه شده را دریافت کنیم و این پول را خرج کردیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
skandary
۰۸:۲۳ ۲۶ مهر ۱۳۹۶
جناب تاج لطف نمایید و بفرمایید دلیل عدم اطلاع رسانی به موقع و لازم فدراسیون و نهاد های وابسته به آن به تیم پرسپولیس در خصوص پرونده های مالی و قرار دادهای خارجی تیم چه بوده. چرا اثری از کمک فدراسیون در اطلاع رسانی به موقع نبوده.
. اما هیچ گاه دقیقا سه روز به بازی حساس یک تیم اطلاع نمی دهند که رای فیفا چیست که نتیجه اش فقط بهم ریختن افکار و روحیه تیم باشد. اگر به عملکرد شما در رابطه با تیم محبوب یعنی پرسپولیس نگاه کنیم. afc وفیفا رفتار بهتری داشته اند تا فدراسیون ایران.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۲ ۲۵ مهر ۱۳۹۶
من پرسپولیسم وعشقه
-
ناشناس
۲۳:۴۴ ۲۵ مهر ۱۳۹۶
در رابطه با زندگی تاج بنویسید .وکی هست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۱ ۲۵ مهر ۱۳۹۶
فدراسیون فوتبال کثافت خونهای بیش تسیت که با بیتالمال چه کارهایی که نمیکنند
آخرین اخبار