مشارکت مردم با پلیس گامی اساسی در جهت استقرار امنیت پایدار در جامعه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی استان مازندران امروز در جلسه نظارت تخصصی، قرارگاه جهادی آموزش و تحول کلانتری‌ها و پاسگاه‌های شهرستان گلوگاه، گفت: هدف از برگزاری جلسات در شهرستان‌ها هم اندیشی برای برطرف کردن معایب و نواقص با توجه به ظرفیت‌های موجود است.

وی افزود: بر این اساس ضمن رفع معایب و تقویت محاسن، خدمات انتظامی کیفی و مناسبی را به مردم ارائه خواهیم داد.

فرمانده انتظامی استان مازندران به تحولات منطقه و توطئه دشمنان نظام در کشور‌های منطقه خاورمیانه اشاره کرد و گفت: منشاء این تحولات و توطئه‌ها آمریکا است تا با زیر سلطه بردن آنان بتواند، منابع نفتی و معدنی کشور‌ها را غارت کند.

سردار میرفیضی تلاش آمریکا در این عرصه را بی نتیجه و منتهی به شکست دانست و افزود: آمریکا هر روز به دنبال بهانه‌های جدید است و بی خبر از آن که انقلاب اسلامی ما در سطح جهانی در حال گسترش است.

وی گفت: آمریکا باید بداند که مردم در مقابل هرگونه زورگویی، زیاده خواهی و ظلم خواهند ایستاد و دست از حمایت کشورشان برنخواهند داشت.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اینکه وضعیت منطقه و حوادث آن مسئولیت ما را دو چندان خواهد کرد، افزود: باید سخنان مقام معظم رهبری مبنی براستمداد از خداوند متعال، ارتباط قوی و صمیمانه با مردم، اقتدار همراه با رافت اسلامی و پایبندی به قانون را در سرلوحه کار خود قرار دهیم.

میرفیضی مشارکت مردم با پلیس را گامی اساسی در جهت استقرار امنیت پایدار در جامعه برشمرد و گفت: باید در این مسیر با اعتماد سازی و جلب مشارکت حداکثری و گسترش تعاملات امنیت اجتماعی را در جامعه ایجاد کرد.

وی از رهبرمعظم انقلاب که نیروی انتظامی را آبروی نظام جمهوری اسلامی ایران دانست اشاره کرد و افزود: اگر در تراز جامعه قرآنی و اسلامی و به عنوان پلیس مجاهد مسئول حرکت و پاسخگو باشیم با توجه به وظایف خطیر به یقین موفقیت‌های دوچندانی را کسب خواهیم کرد.

فرمانده انتظامی استان مازندران مردم مداری را از وظایف مهم پلیس دانست و گفت: اگر درست و با خلوص نیت برای برای مردم کار کنیم آن‌ها نیز قدردان زحمات ما خواهند بود.

انتهای پیام/آ

مشارکت مردمی در ایجاد امنیت کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.