نخستین دوره جشنواره رستوان محبوب با حضور شرکت‌های فعال حوزه غذا درشهرستان بابلسر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، دلاور بزرگ‌نیا مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: نخستین دوره جشنواره استانی رستوران محبوب به همراه نمایشگاه تخصصی موادغذایی و صنایع وابسته با حمایت این اداره و جامعه هتلداران و رستوران داران ۲۵ و ۲۶ مهر در مجتمع پذیرایی میزبان شهرستان بابلسر برگزار می‌شود.

وی افزود: شرکت‌های فعال در حوزه غذا از جمله محصولات لبنی کاله، زمزم، مجتمع تجاری و گردشگری دنیای آرزو، گل‌ها، رستوران حاج مهرداد، کافه هنر، کافه تیر، کافه سو و شرکت زعفران یگانه در قالب ۲۷ غرفه در این نمایشگاه شرکت می‌کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران بر ضرورت توجه به صنعت غذا و روش عرضه آن در رستوران‌ها برای جذب توریسم و گردشگر به این استان تاکید کرد و گفت: تهیه غذا تا توزیع آن برای گردشگر به ویژه وجود لیست غذا‌های سنتی باید در هتل‌ها و رستوران‌های مازندران مورد توجه قرار گیرد.

بزرگ نیا با اشاره به اینکه بهداشت و سلامت غذا و نیز سرویس‌دهی و خدمات ارائه غذا بسیار اهمیت دارد افزود: صنعت غذا، تجربه طعم‌های متفاوت و سبک‌های مختلف طبخ غذا از جمله فرصت‌های گردشگری در دنیا بوده که باید بخش خصوصی در حوزه گردشگری که در این رابطه فعال هستند به آن توجه کنند.

انتهای پیام/آ

جشنواره با طعم غذا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.