جانشین انتظامی سراوان خبرداد:

کشف محموله ۶۰۰ میلیون ریالی کالای قاچاق در سراوان

جانشین انتظامی شهرستان سراوان از کشف محموله ۶۰۰ میلیون ریالی کالای قاچاق در این شهرستان خبر داد.

کشف محموله ۶۰۰ میلیون ریالی کالای قاچاق در سراوانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرهنگ نصرالله شیبک  جانشین انتظامی شهرستان سراوان گفت: در راستای اجرای طرح رعد و تشدید مبارزه و برخورد قاطع با پدیده شوم قاچاق، مأموران انتظامی این فرماندهی حین گشت زنی در محور‌های مواصلاتی شهرستان با کنترل خودرو‌های عبوری به دو دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مشکوک و جهت بررسی بیشتر خودرو‌ها را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو‌ها انواع کالای قاچاق از جمله کشمش، کفش، دوچرخه و حنا خارجی که فاقد هرگونه مدارک گمرکی می‌باشند کشف شد.

سرهنگ شیبک در ادامه بیان داشت: کارشناسان ارزش ریالی این محموله قاچاق را بالغ بر شصد میلیون ریال برآورد کرده اند که در این رابطه دو نفر قاچاقچی دستگیر و به همراه کالا‌های قاچاق مکشوفه پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شدند.

جانشین انتظامی شهرستان سراوان در خاتمه با بیان اینکه عملکرد قاچاقچیان مغایر با اقتصاد مقاومتی بوده و سلامت جامعه و اقتصاد داخلی را مورد هدف قرار می‌دهد، خاطر نشان کرد: تلاش پلیس برای مبارزه با اخلالگران اقتصادی کماکان به قوت خود ادامه دارد.

انتهای پیام/ع

کشف کالای قاچاق در سراوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار