فرمانده مرزبانی تایباد از کشف بیش از ۱۰۰‌کیلو‌گرم مواد افیونی توسط مرزبانان هنگ تایباد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  سرهنگ مجید پویان گفت: در راستای حراست و حفاظت از مرز‌های خراسان رضوی و جلوگیری از هرگونه قاچاق مواد‌مخدر، مرزداران هنگ تایباد موفق شدند بیش از ۱۰۰ کیلوگرم مواد‌مخدر را کشف و ضبط کنند.


وی افزود: مرزداران این فرماندهی مستقر در ایست و بازرسی ۱۷‌شهریور، هنگ مرزی  تایباد طی در حین کنترل خودرو‌های ورودی و مسافرین به کشور موفق شدند ۱۵‌کیلو و ۸۵۰‌گرم هروئین فشرده را از یک‌دستگاه خودرو کشف کنند.

فرمانده مرزبانی تایباد از درگیری مرزبانان این هنگ با قاچاقچیان مواد‌مخدر خبر داد و گفت: مرزبانان این فرماندهی با اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی موفق شدند بیش از ۸۵ کیلوگرم مواد‌مخدر را کشف کنند.

پویان با اشاره به انجام موفق این عملیات، افزود: سرانجام پس از انجام ماموریت‌ها و رد‌زنی اکیپ این گروهان، نیرو‌های مقتدر این هنگ بعد از پاکسازی منطقه، موفق به کشف مواد‌مخدر به مقدار ۷۱ کیلو و ۴۰۰ گرم حشیش، ۱۴ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک که در مجموع ۸۵ کیلو و ۷۰۰‌گرم مواد افیونی در چهار کوله جاسازی گردیده بود، شدند، در رابطه کشف این مواد دو قاچاقچی اتباع بیگانه دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی هدایت شدند.

انتهای پیام/س، ج
 

کشف مواد مخدر در هنگ مرزی تایباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.