فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: رعایت حقوق شهروندی از اهداف توزیع کارت های ضابطان است که به تعداد زیادی از همکاران انتظامی آموزش های لازم ارائه شده است.

رعایت حقوق شهروندی از اهداف توزیع کارت های ضابطان عام قضایی استبه گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار حسین اشتری فرمانده ناجا در مراسم اعطای کارت ضابطان عام قضایی که در دادستانی کل کشور برگزار شد،اظهار داشت: با همکاری قوه قضائیه قدم های بلندی برای افزایش امنیت در کشور برداشته شده است.

وی با بیان اینکه موضوع ضابطان و آموزش آنها از سال گذشته انجام شد، ادامه داد: تعداد زیادی از همکاران انتظامی آموزش دیدند و دانش حقوقی آنها افزایش پیدا کرد.

فرمانده ناجا افزود:امروز کارتهای ضابطان توزیع می شود و البته تعدادی از همکاران انتظامی در حال آموزش هستند.

سردار اشتری بیان کرد:عمده نیروهای ضابطان عام از نیروی انتظامی هستند و کارتهای ضابطان خاص هم به موقع توزیع می شود که از نیروهای اطلاعاتی و انتظامی جزء ضابطان خاص هستند.

وی گفت: رعایت حقوق شهروندی از اهداف توزیع کارت های ضابطان است وامروز می توانیم بگوییم اکثر نیروهای ما در پلیس پیشگیری و اطلاعاتی و تمام نیروهایی که در عملیات ها شرکت می کنند آموزش های لازم را دیده اند که به تسریع در کارها و رعایت حقوق شهروندی کمک می کند. 

سردار اشتری با بیان اینکه سرعت عمل در کارها به دستگاه قضایی برای رسیدگی به امور کمک می کند، ادامه داد: در مواردی که گزارش اولیه محکمه پسند در دعاوی تنظیم نشده است شاهد اطاله دادرسی بودیم.

سردار اشتری گفت: باید حمایت های لازم ومعاضدت قضایی از ضابطان قضایی انجام شود.

 

60 هزار نفر از اعضای نیروی انتظامی باید کارت ضابط دریافت کنند

سردار اشتری در پاسخ به این سوال که چند نفر از اعضای نیروی انتظامی باید کارت ضابط دادگستری دریافت کنند، گفت: کسانی که در زمینه  ماموریت فعالیت دارند باید کارت ضابط دادگستری دریافت کنند.

وی افزود: طبق شناسایی ها این تعداد نزدیک به 60 هزار نفر هستند که در حال حاضر حدود 40 هزار نفر آموزش های لازم را دریافت کرده اند و کارت ضابط برایشان صادر شده است و اگر بقیه افراد آموزش لازم را ببیند، برای آنها کارت صادرمی شود.

انتهای پیام/

صحبت های مهم سردار اشتری در مراسم اعطای کارت ضابطان قضایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار