یادواره شهدای بخش مرکزی ارومیه در مصلای امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ در یادواره شهدای بخش مرکزی ارومیه که با حضور مسئولین و اقشار مختلف مردم در مصلای امام خمینی ارومیه برگزار شد سردار خرم فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت:وقتی امام راحل (ره) فرمودند که “مردم ایران اسلامی را وفادارتر به اسلام نسبت به زمان پیامبر و حکومت امیرالمومنین در کوفه می‌بینم” انقلاب اسلامی ایران دوران کودکی خود را سپری می‌کرد، اما امروز که قریب به ۴۰ سال از انقلاب می‌گذرد، مردم همچنان در تبعیت از ولایت و امامت با صلابت‌تر و محکم‌تر هستند که این همان راه شهداء در هشت سال دفاع مقدس است.
وی افزود: برای تداوم راه شهداء باید راه و رسم شهداء را شناخت، دشمن‌شناس و آشنا به زمان و شرایط بود و از هوا و هوس‌های دنیوی رهایی یافت.
سردار خرم  تصریح کرد: شهداء قبل از اینکه خود و جامعه خود را بشناسند، راه ائمه اطهار و امام حسین(ع) را شناخته و اعمال و رفتار خود را با آن تطبیق داده و از راه و رسم امام حسین(ع) درس گرفتند.
وی به شهدای مدافع حرم و جانفشانی‌های آنان اشاره کرد و گفت: شهید حججی‌ها به شهدای دفاع مقدس همچون امینی و باکری اقتدا کردند و با شناخت شرایط زمان و دشمن در جبهه حق علیه باطل حضور یافتند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه نیز در این یادواره گفت:یاوه گویی های اخیر رئیس جمهور آمریکا سبب شد تا بار دیگر عشق و علاقه ملت ایران با نظام به جهانیان نشان داده شود.

 

برگزاری یادواره شهدای بخش مرکزی ارومیه+تصاویر

 

برگزاری یادواره شهدای بخش مرکزی ارومیه+تصاویر

 

برگزاری یادواره شهدای بخش مرکزی ارومیه+تصاویر

 

برگزاری یادواره شهدای بخش مرکزی ارومیه+تصاویر

انتهای پیام/ح

یاد وخاطره شهدای بخش مرکزی ارومیه در یادواره ای گرامی داشته شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.