مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: عملیات اجرایی محور شال- ماجولان- ماسوله به طول ۳۵ کیلومتر در محدوده استان اردبیل در حال اجراست که با تامین اعتبار سال آینده قابل افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در بازدید از پروژه های راه و شهرسازی شهرستان خلخال افزود: عملیات تعریض، بهسازی، بازیافت سرد محور خلخال- اسالم به طول 6.6 کیلومتر در ضخامت 25 سانتیمتر و اجرای 18 هزار تن آسفالت بیندروتوپکا از 16 کیلومتر این مسیر به اتمام رسیده و عملیات تعریض و بهسازی مابقی طول مسیر تا انتهای حوزه استحفاظی راه و شهرسازی استان اردبیل در دست اجرا است.

وی گفت: با توجه به تعریض این محور و ارتقای مشخصات این محور از راه فرعی به راه اصلی ضمن تاثیر بر کاهش تراکم ترافیک و تسهیل تردد در طول این مسیر، زمینه‌ساز افزایش ایمنی و رضایت­مندی مسافران خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل تصریح کرد: 15کیلومتر از این مسیر تاکنون تکمیل و عملیات احداث 10 کیلومتر نیز شروع شده که در صورت تامین منابع اعتباری و اختصاص 10 میلیارد تومان می‌توانیم 20 کیلومتر از این پروژه را به سرعت تکمیل و راه‌اندازی کنیم.

حیدری افزود: 20کیلومتر از محور شال- ماجولان- ماسوله در محدوده راه و شهرسازی استان گیلان است که با برگزاری مناقصه نسبت به انتخاب پیمانکار برای آن پروژه اقداماتی را مسئولان راه و شهرسازی استان گیلان اقدام کرده‌اند.

وی در مورد پروژه بهسازی راه روستایی گیلوان – ماسال اظهار کرد: پروژه بهسازی راه روستایی گیلوان – ماسال به طول 51 کیلومتر بوده که از این مقدار 42 کیلومتر در حوزه استحفاظی راه و شهرسازی استان استان گیلان قرار گرفته و 9 کیلومتر باقیمانده از طول این مسیر در حوزه استحفاظی استان اردبیل شهرستان خلخال قرار دارد.

وی با بیان اینکه دو کیلومتر از طول مسیر راه روستایی گیلوان – ماسال احداث و بهسازی شده و مابقی در سال 97 اجرا خواهد شد، گفت: وجود جاذبه‌های گردشگری زیبا در این منطقه و نزدیک‌ترین راه ارتباطی بین استان‌های گیلان و اردبیل از ویژگی‌های ممتاز مسیر ماسال - گیلوان است.

انتهای پیام/ح

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.