سارا سندرز با تمجید از عملکرد دختر رئیس‌جمهور آمریکا در دولت، گفت اگر او نام خانوادگی دیگری داشت، مشهورتر شده بود!

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از نیوزویک، «سارا سندرز»، سخنگوی کاخ سفید در مصاحبه با یک شبکه رادیویی به تمجید از «ایوانکا ترامپ»، دختر دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا پرداخت و گفت: اگر ایوانکا نام خانوادگی دیگری داشت، مشهورتر شده بود.

وی مدعی شد: اگر ایوانکا ترامپ عضو خانواده ترامپ نبود و در جایگاه فعلی قرار داشت، مردم خدا را به خاطر وجود او شکر می کردند. من فکر می کنم رفتار مردم با وی واقعا خجالت آور است. اگر نام خانوادگی او «ترامپ» نبود، مردم از او تقدیر می کردند. او را ستایش می کردند و به دلیل نفوذ سیاسی و جایگاهی که در کمک به زنان در سراسر کشور دارد، خدا را شکر می کردند!

این در حالیست که سندرز به این مسئله اشاره نکرد که اگر ایوانکا ترامپ در واقع دختر رئیس جمهور آمریکا نبود، هرگز نمی توانست به چنین جایگاهی دست یابد.

سارا سندرز افزود: به جای تمجید از ایوانکا، مردم به او حمله می کنند، او را کوچک می کنند و باعث تحقیر وی می شوند. من فکر می کنم این کار واقعا خجالت آور و ناراحت کننده است؛ زیرا او طرفدار حقوق زنان است.

سخنگوی کاخ سفید خاطرنشان کرد: ایوانکا کار بسیار بزرگی را با بانک جهانی انجام می دهد و به کارآفرینان زن سراسر جهان کمک زیادی کرده است.

ایوانکا ترامپ و همسرش «جرد کوشنر»، با وجود تجربه سیاسی اندکی که داشتند، با ورود دونالد ترامپ به کاخ سفید به عنوان مشاوران ارشد رئیس جمهور آمریکا انتخاب شدند. به همین دلیل توانایی آنها برای سمت مشاور رئیس جمهور بارها با تردید و پرسش هایی مواجه شده است و انتقادهای بسیاری را به دنبال داشته است.

پیشتر هم مشخص شد ایوانکا ترامپ و همسرش در حالی که در کاخ سفید خدمت می کرده اند، صدها ایمیل خود را از یک سرور ایمیل سوم ارسال کرده اند. افشای رسوایی ایمیل های دختر و داماد دونالد ترامپ، نگرانی هایی را در خصوص امنیت اسناد محرمانه دولتی کاخ سفید ایجاد کرد.


انتهای پیام/

 

تمجید سخنگوی کاخ سفید از ایوانکا ترامپ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار