مهم ترین اخبار و رویدادهای سازمان بهزیستی کشور را با یک کلیک مشاهده کنید.

تدوین 3 استراتژی برای جلوگیری از بروز و شیوع معلولیت در کشور /  ناآرامی های روانی علت اصلی شیوع اعتیاد در کشور استبه گزارشحوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سازمان بهزیستی کشور در هفته ای که گذشت شاهد رویدادهایی بود که در ادامه به آن می پردازیم.


تدوین 3 استراتژی برای جلوگیری از بروز و شیوع معلولیت در کشور

 
انوشیروان محسنی بندپی رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: سازمان بهزیستی کشور ۳ استراتژی را برای جلوگیری از بروز و شیوع معلولیت های مختلف در کشور تدوین و در برنامه خود قرار داده است.


80 درصد زنان سرپرست خانوارفاقد مهارت شغلی هستند

مشاور امور زنان سازمان بهزیستی کشور گفت: بر اساس آمار بیش از 80 درصد زنان سرپرست خانوار در سراسر کشور بیکار و فاقد هر گونه مهارت شغلی درآمد زا هستند.

 

بلا تکلیفی لایحه حمایت از حقوق کودکان در مجلس

مدیر کل دفتر امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی گفت: سازمان بهزیستی کشور در حالی خواستار تصویب سریع لایحه حمایت از کودکان است که این لایحه پس از گذشت 7 سال همچنان بلاتکلیف است.
  

مشاور امور زنان و خانواده سازمان بهزیستی کشور گفت: با توجه به سرد شدن هوا در صورت نیاز، مراکز سر پناه شبانه ویژه زنان معتاد خیابانی افزایش خواهند یافت.

 

 افتتاح مرکز اقامتی ترک اعتیاد کودک و نوجوان

مدیر کل بهزیستی استان تهران گفت: افتتاح مرکز اقامتی ترک اعتیاد کودک و نوجوان از حلقه های مفقوده مساله اعتیاد در کشور است.

 

 انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار