۸۴ میلیارد و ۶۱۰ میلیون ریال امسال برای توسعه مکانیزاسیون بخش کشاورزی در ساری اختصاص داده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، فرزین فرهادی سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی ساری از اختصاص ۸۴ میلیارد و ۶۱۰ میلیون ریال امسال برای توسعه مکانیزاسیون بخش کشاورزی این شهرستان و پرداخت آن درقالب تسهیلات ارزان قیمت به کشاورزان خبر داد.

وی گفت: تاکنون ۸۰ نفر از بهره برداران فعال بخش کشاورزی شهرستان ساری موفق به دریافت تسهیلات برای خرید ماشین آلات از جمله کمباین مخصوص برداشت برنج، تراکتور، ماشین نشاکار و تیلر کشاورزی شدند.

فرهادی افزود: ۲۰۳ متقاضی برای دریافت تسهیلات ماشین آلات کشاورزی به بانک عامل معرفی شدند که تاکنون ۸۰ نفر از آنان موفق به اخذ تسهیلات شده و پرونده دریافت تسهیلات خرید ماشین آلات کشاورزی برای سایر متقاضیان دیگر در مراحل پیگیری بانک و نوبت پرداخت قرار دارد.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی ساری با بیان اینکه توسعه مکانیزاسیون و ماشین آلات کشاورزی در سال‌های اخیر با رشد قابل توجهی رو به رو بوده است، گفت: مکانیزاسیون کشاورزی با هدف افزایش تولید، کاهش هزینه ها، کاهش سختی کار کشاورزی و افزایش جذابیت آن، افزایش بهره وری نیرو‌های کارگری، افزایش کیفیت کار زراعی و امکان انجام آن در کمترین مدت زمان و انجام به موقع عملیات کشاورزی در دستورکار است.

انتهای پیام/ م

پرداخت تسهیلات میلیاردی برای توسعه مکانیزاسیون کشاورزی ساری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.