جانشین فرمانده کل سپاه گفت: اظهارات رئیس جمهور آمریکا سرشار از عجز و اعتراف بر شکست بود.

اظهارات ترامپ سرشار از عجز و اعتراف بر شکست بود/ ایران اسلامی درس مقاومت را از دفاع مقدس آموختبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار حسین سلامی جانشین فرمانده سپاه در گردهمایی عظیم رزمندگان سپاه محمد رسول الله (ص) که عصر امروز (چهارشنبه 26 مهر) در حسینیه فاطمه الزهرا (س) برگزار شد گفت: اظهارات ترامپ سرشار از عجز و اعتراف بر شکست بود.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه ایران اسلامی درس مقاومت را از دفاع مقدس آموخت ادامه داد: نور خدا بر این کشور جلوه‌گر شده و این نور مرزهای دیگری از جهان را پیموده است.

سردار سلامی تصریح کرد: انقلاب اسلامی در تعقیب یک آرمان بزرگ به نام عدالت بوده و دشمنان می‌دانستند که نمی‌توانند با وجود انقلاب ثروت‌های مسلمانان را چپاول کنند. برای همین بود که آن‌ها به ما حمله کردند تا نور خدا را خاموش کنند.

وی با بیان اینکه امروز در مسیر تحقق اسلام قدم بر می‌داریم اضافه کرد: دفاع مقدس پدیده‌ای نبود که آثار آن تنها در زمان خودش باقی بماند ما امروز آثار آن را در تمام مراحل زندگی خود حفظ کرده و عزت و آبروی ما در جهان به خاطر دوران دفاع مقدس است.

جانشین فرمانده کل سپاه با تأکید بر اینکه اگر دفاع مقدس نبود امروز آثاری از اسلام نبود بیان داشت: راه سعادت مسلمانان از جهاد در راه خدا عبور می‌کند و چیزی جز آن حیات بخش زندگی نیست رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس در اعتلا به امپراطوری‌های دنیا پیروز شدند و اگر آن روزها ایستادگی نمی‌کردیم امروزه سخن استقلال و حاکمیت اسلام نبود.

سردار سلامی با بیان اینکه نبرد ملت ما با آمریکا و متحدانش پایان نیافته عنوان داشت: آمریکایی‌ها ما را تحریم اقتصادی کردند اما به مقاصد شوم خود دست پیدا نکردند. آن‌ها می‌خواستند کشور ما عقب بماند اما به واسطه وجود جوانان با ایمان و ایستادگی ملت ایران ما پیشرفت‌های زیادی در ابعاد مختلف داشتیم.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها فکر کردند می‌توانند با یک فتنه داخلی نظام را از پای در‌بیاورند اما با عشق ملت به ولایت فقیه باز هم شکست خوردند آن‌ها می‌خواستند با جنگ‌های فرقه‌ای و طایقه‌ای مسلمانان را از بین‌ ببرند اما استخوان‌های مستکبران‌ زیر فشار اسلام و همراهان انقلاب در حال شکستن است.

جانشین فرمانده کل سپاه با تأکید بر اینکه هرگز از دشمنان شکست نخواهیم خورد افزود: جبهه انقلاب اسلامی از کرخه و کارون به سواحل مدیترانه شمال آفریقا منتقل شده و دشمن بسیار کوچک شده است. ما آشفتگی و فروپاشی و یأس و ناامیدی را در جبهه دشمن می‌بینیم. همان‌طور که دیدید رئیس جمهور آمریکا به‌ظاهر تهاجمی نشان می‌دهد،  او در ابتدای سخنانش فهرست شکست‌های آمریکا را بیان کرد.

سردار سلامی ادامه داد: همه این نشانه‌ها نشان‌دهنده غلبه جهان اسلامی بر استکبار بود و دیدیم او که می‌خواست ایران را منزوی کند خود در انزوا قرار گرفت.در سخنان ترامپ دیگر صحبت از گزینه نظامی چیزی ندیدیم چرا که راه‌های آنها بسته شده و اتحاد آن‌ها با اروپا از هم پاشیده شده است.

وی با بیان اینکه وقتی رئیس جمهور آمریکا حرفی می‌زند وزیر خارجه آمریکا او را تحقیر می‌کند خاطر نشان کرد: زمانی که ترامپ سنبل جامعه آمریکا می‌شود یعنی آن جامعه فروریخته است همه سیاستمداران جهان او را رد کرده‌اند و این نشان‌دهنده پایان کار آمریکا است در روز سخنرانی ترامپ ایران اسلامی در آرامش کامل بود و سخنان رئیس جمهور آمریکا موجب اعتراض جهانی به آن‌ها شد.

جانشین فرمانده کل سپاه در پایان با بیان اینکه بزرگ‌ترین دشمن آمریکا خود آن‌ها هستند گفت: امروز ما تکیه‌گاه ملت‌های دیگر هستیم و این به برکت وجود ولی فقیه دانا و ایستادگی ملت عزیزمان است.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار