فرماندار پلدختر از ایجاد اقامتگاه پذیرایی از زائران اربعین حسینی (ع) در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ نعمت الله دستیاری فرماندار پلدختر خبر اظهار داشت: انقلاب و نظام ما نشات گرفته از عاشورای حسینی است که شاید والاترین عنصر عالم تشیع همین است که در وصف نمی‌گنجد.

وی به بعد سیاسی اربعین اشاره کرد و افزود: پیاده روی اربعین حسینی در بعد سیاسی نیز پیام‌های زیادی را به دنیا اعلام می‌کند و به دلیل حساسیتی که در منطقه وجود دارد از اهمیت خاصی برخوردار است.

فرماندار پلدختر گفت: اربعین حسینی مهمترین عرصه برای احیا شعائر حسینی و نهضت کربلا است که پیاده روی در این روز نمایشی از ابراز ارادت به اسوه ایثارگری و آزادگی بشریت است.

دستیاری پذیرایی سال گذشته از زائران اربعین در شهرستان را خوب و مناسب توصیف کرد و افزود: امسال نیز برای پذیرایی از زائران اربعین و کربلای معلی همه ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید به سهم خود پای کار باشند.

وی خاطر نشان کرد: شهرستان پلدختر در مسیر یکسری از زائران اربعین حسینی قرار گرفته که این موضوع وظایفی را به صورت مجزا برای ادارات خدمات رسان در شهرستان مشخص می‌کند.

فرماندار پلدختر گفت: انتظار می‌رود که این خدمات توسط ادارات متولی به خوبی انجام شود در این زمینه کم کاری نباشد و موضوع را جدی بگیرند و برنامه‌ها و خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی را آبرومندانه در شهرستان اجرا کنند.

دستیاری از راه اندازی زائر سرا و اقامتگاه برای پذیرش زائران اربعین حسینی در این شهرستان خبر داد و گفت: زائران اربعین حسینی از تاریخ ۱۵ تا ۲۱ آبان ماه امسال به مدت یک هفته از خدمات زائرسرا ستاد اربعین پلدختر استفاده خواهند کرد.

وی افزود: باید تمام تجهیزات و امکانات رفاهی لازم اعم از زیرانداز و پتو برای خدمت رسانی به زائران امام حسین (ع) تدارک دیده شود.

انتهای پیام/م

اقامتگاه پذیرایی از زائران اربعین حسینی (ع) در پلدختر ایجاد شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.