صادقی دادستان کرمانشاه با اشاره به اختصاص شعبه ویژه موضوعات حوزه سلامت از سرعت گرفتن به روند دادرسی پروند های حوزه سلامت درمان خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،صادقی دادستان کرمانشاه  با بیان اینکه دادگستری آمادگی دارد تا با سرعت و همراهی با دانشگاه علوم پزشکی به مسائل رسیدگی کندگفت: تسهیل امور و رضایت مردم خواست ما است و انتظار داریم نحوه و کیفیت ارائه خدمات به مردم به استانداردهای لازم نزدیک تر شود.

دادستان استان کرمانشاه ضمن بر شمردن پاره ای از مشکلات که موجب آسیب به مردم و تضییع حقوق آنان می شود مراجعات مردمی پر تعداد به مراکز درمانی و بهداشتی را از جمله مشکلات دانست و گفت : ما آمادگی داریم در نظم دهی و تامین امنیت مراکز درمانی که گاهی توسط عده ای مختل شده و بار رسانه ای پیدامیکند را پیگیری کنیم.

مرادی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: حل برخی معضلات بهداشتی از جمله فعالیت های غیر قانونی در برخی عطاری ها ، آرایشگاه ها و باشگاه های ورزشی را منوط به همکاری سازمان های مختلف است.

وی برخی کمبودها از جمله مشکلات مالی ، گستردگی مخاطب و کاستی های بخش بهداشت درمان را برشمرد و گفت: ما به این مشکلات واقف هستیم و تلاش می کنیم در حد توان و با تعامل سازنده باعث ارتقاء خدمت به مردم شویم .

 

انتهای پیام/ز

تلاش می کنیم در حد توان و با تعامل سازنده باعث ارتقاء خدمت به مردم شویم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.