اجرای 110 پروژه نیمه‌تمام در کردستان

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان از اجرا و بهره‌برداری 110 پروژه نیمه تمام طی چند سال اخیر در استان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛حامد جولایی مدیرکل ورزش و جوانان کردستان چهارشنبه شب در جلسه شورای اداری اداره کل ورزش و جوانان کردستان که با حضور معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد تعداد پروژه‌های نیمه تمام در حوزه ورزش را در سال 92 حدود 130 پروژه عنوان کرد و گفت:  حدود ۱۱۰ پروژه از این تعداد بهره‌برداری و یا در دست افتتاح است.

به گفته وی، الان تعدادی انگشت‌شمار پروژه نیمه تمام در بخش ورزش در استان وجود دارد که یکی از مهم‌ترین این پروژه‌ها سالن 6 هزار نفر گولان سنندج است.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان نبود خوابگاه را از مهم‌ترین مشکلات در استان عنوان کرد و گفت: نبود خوابگاه به عنوان یکی از نیازهای اساسی در میزبانی مسابقات در تمام  شهرستان‌ها و مرکز استان وجود دارد.

جولایی اعتبارات اختصاصی به ورزش استان را در سال‌جاری را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: دولت از محل ارزش افزوده ۲۵۰ میلیارد ریال به کردستان اختصاص داده است.

وی اختصاص اعتبارات جهشی برای احداث خوابگاه، سالن‌ها و تجهیز اماکن ورزشی به استان را ضروری دانست و گفت: ایجاد زیرساخت‌ها برای توسعه و تقویت ورزش در کردستان نیاز ضروری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در ادامه وجود استعدادهای بالای در حوزه ورزش قهرمانی در استان را متذکر شد و گفت: در حال حاضر۷۰ تیم کردستان در لیگ‌های دسته یک تا سوم کشور حضور دارند.

انتهای پیام/ د م

نبود خوابگاه را از مهم‌ترین مشکلات در کردستان است

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.