المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در اردکان آغاز شد

رئیس آموزش و پرورش اردکان گفت: المپیاد ورزشی درون مدرسه ای با هدف ترویج فرهنگ ورزش و شاداب سازی محیط تحصیل دانش آموزان در اردکان اغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمد اشرفیان رئیس آموزش و پرورش اردکان گفت: المپیاد ورزشی درون مدرسه ای با هدف ترویج فرهنگ ورزش و شاداب سازی محیط تحصیل دانش آموزان در مدرسه ماندگار فردوسی اردکان اغاز شد.

اشرفیان افزود: همزمان با سراسر کشور امروز در اردکان المپیاد درون مدرسه ای برای 4 سال متوالی در بین 17 هزار دانش اموز شهرستان اردکان آغاز شد .

وی اظهار داشت : بدین منظور مراسم نمادینی در دبستان فردوس اردکان آغاز شده در جهت گسترش ورزش بین نوجوانان و تقویت ؛ اصلاح ساختار بدنی دانش آموزان انجام گرفت است .

وی با بیان اینکه با شروع المپیاد درون مدرسه ای ورزش ها و مسابقات ورزشی شروع می شود تصریح کرد:تا بتوانیم فرهنگ صحیح خوب زیستن در بین مدارس را گسترش داده شود .

اشرفیان افزود : با هماهنگی تربیت بدنی و آموزش و پرورش نوجوانانی آگاه و برومند تحویل جامعه داده شود .

اشرفیان اظهار کرد: حوزه تربیت بدنی و اموزش پرورش با هماهنگی هم بتوانیم علاوه بر تعلیم و تربیت جوانان برومند داشته باشیم .

این مسئول با بیان اینکه فرهنگ سازی ورزش در مدرسه، شاداب سازی فضای آموزشی مدارس و ارتقاء سطح سلامت جسمانی و روحی دانش آموزان از جمله اهداف بر گزاری این المپیاد ورزشی در مدارس اردکان است ادامه داد : دانش آموزان اردکانی در قالب این المپیاد به مدت هفت ماه در سالنهای ورزشی و داخل مدارس به فعالیتهای ورزشی مشغول می شوند.

انتهای پیام/ ی

المپیاد ورزشی درون مدرسه ای

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.