استاندار همدان گفت: در دولت یازدهم ۸۶۰۰ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی در همدان سرمایه‌گذاری شد.

سرمایه گذاری ۸۶۰۰ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمدناصر نیک‌بخت لستاندار همدان در شورای اداری استان همدان که با حضور وزیر ورزش و جوانان در مجموعه ورزشی شهید حاجی بابایی مریانج در حال برگزاری می باشد با بیان اینکه در دولت یازدهم ۹۰ هزار مترمربع به زیرساخت‌های ورزشی همدان اضافه شد، تصریح کرد: سرانه ورزشی همدان از ۶۲ صدم مترمربع به ۷۱ سانتیمتر رسیده است که اگر ۲۱ پروژه ورزشی به بهره‌برداری برسد، می‌توانیم به ۸۲ درصد برسانیم

وی خطاب به وزیر ورزش و جوانان تأکید کرد: اعتبارات ۲۱ پروژه در حال اجرا را افزایش دهید و زیرساخت‌های ورزشی همدان را نادیده نگیرید و اردوهای تیم ملی را در همدان بگذارید چرا که اگر مسابقات بین‌المللی به استان بیاید به گردشگری همدان نیز کمک خواهد کرد.

استاندار همدان با اشاره به اینکه در دولت یازدهم ۸۶۰۰ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی در همدان سرمایه‌گذاری شد، خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذارانی پیدا شده که ساخت پنل‌های خورشیدی در همدان را اجرا کنند که از بین آنها ۲ سرمایه‌گذار خوب را انتخاب می‌کنیم.

نیکبخت با بیان اینکه نرخ فعالیت‌های کسب و کار همدان به ۱۱ رسید و ۱۳ پله صعود داشت گفت: به همین دلیل نرخ بیکاری همدان به ۸.۵ درصدرسید و سمنان و مرکزی و همدان جزو سه استان با نرخ تک رقمی بیکاری هستند.

وی ادامه داد: اگر هر ماه بین ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ شغل در همدان ایجاد شده به علت این سرمایه گذاری‌هاست همچنین ۸۰۰ کارخانه‌غیرفعال و تعطیل استان را فعال و به چرخه تولید بازگرداندیم.

استاندار همدان با اشاره به اینکه ۱۵ هتل در دست آماده‌سازی در همدان داریم، از وزیر ورزش به علت حضور تمام معاونانش در همدان قدردانی کرد و گفت: سابقه ندارد وزیری با تمام مدیریت‌های ستادی به استانی وارد شود و مشکلات آن را رسیدگی کند.

نیکبخت با اعلام اینکه تمام ریل گداری راهن در دولت تدبیر و امید انجام شده است، گفت: تمام سعی خود را می کینم تا قطار ملایر به نهاوند نیز وصل شود.

انتهای پیام/ص.ف

سرمایه گذاری ۸۶۰۰ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.