دروازه بان تیم فوتبال پیکان تهران گفت: تراکتورسازی از همان قدرت همیشگی بهره می برد و برای کسب ۳ امتیاز با تمام وجود بازی کردیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پیام نیازمند درباره دیدار تیم های پیکان تهران و تراکتورسازی تبریز بیان کرد: بازی خوبی بود. هرچند در روزهای اخیر برای تراکتور مشکلات زیادی به وجود آمده است اما آن ها مقابل پیکان همان تیم قدرتمند همیشگی بودند. جوان های تراکتورسازی را به هیچ وجه دست کم نگرفتیم و برای کسب ۳ امتیاز با تمام وجودمان به زمین آمدیم. با وجود گره خوردن بازی در نیمه دوم با دست پر از زمین خارج شدیم.

او درباره گلی که مقابل تراکتورسازی دریافت کرد، گفت: در ششمین بازی ای که برای پیکان انجام دادم، دومین گل را خوردم. این اتفاق طبیعی است. در صحنه گل تراکتورسازی مدافع ما دچار اشتباه شد اما باید بهتر عمل می کردم.

نیازمند درمورد نیمکت نشین شدن رحمان احمدی در پیکان باتوجه به درخشش خودش تصریح کرد: به دلیل عملکرد خوبم در بازی های اخیر خدا را شکر می کنم. رحمان احمدی مانند بردار بزرگ تر من می ماند و حفظ احترامش واجب است. از لحاظ فنی در هفته های اخیر زحمات زیادی کشیده ام و می خواهم جواب خوبی به اعتماد کادرفنی بدهم.

او درباره صدرنشینی پیکان در هفته دهم لیگ برتر گفت: تا پایان رقابت ها راه طولانی داریم. ۲۰ بازی تا اتمام فصل باقی مانده و حفط روند فعلی سخت است اما تلاشمان را برای تداوم‌صدرنشینی به کار می گیریم.

دروازه بان تیم پیکان درمورد تاثیر آسیب دیدگی رحمان احمدی در به اوج رسیدن خودش بیان کرد: احمدی همیشه به من کمک می کند و خواهش می کنم سوال حاشیه ای نپرسید. از بازی با پرسپولیس درون دروازه پیکان قرار گرفتم اما پیش از اینکه احمدی آسیب ببیند زمزمه های حضور من در آن دیدار مطرح بود. قبول دارم مصدومیت او در بازی رسیدن به من تاثیرگذار بود اما همیشه سعی کردم‌ خودم را به شکلی آماده نگه دارم که از کوچک ترین فرصت ها استفاده کنم.

انتهای پیام/

اظهارات نیازمند درباره دیدار پیکان و تراکتورسازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار