دوره‌های آموزشی خانواده برای ۴۸۳ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) رامسر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، پرویز سرایی مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) رامسر با اشاره به اینکه این نهاد برای مددجویان تحت حمایت خدمات فرهنگی ارائه می‌کند، گفت:دوره‌های آموزشی خانواده برای ۴۸۳ نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد در ۶ ماه نخست امسال برگزار شد.

وی با بیان اینکه کارگاه‌های آموزشی با هدف تقویت سبک زندگی اسلامی ایرانی، سوق دادن خانواده‌ها و فرزندان آنان به فراگیری مهارت‌های زندگی و تحکیم بنیان خانواده برگزار می‌شود، افزود: ارائه این آموزش‌ها در شش ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۷ درصد رشد داشته است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) رامسر گفت:آموزش رفتار‌های معنوی و مهارت‌های زندگی به خانوار‌ها برای اصلاح سبک زندگی و تحکیم بنیان خانواده و نیز ارائه خدمات مشاوره‌ای تحصیلی، شغلی و خانوادگی به‌صورت فردی و گروهی از مهم‌ترین موضوعات دوره‌های آموزش خانواده است.

سرایی با بیان اینکه مسائل دینی و اعتقادی، بهداشت فردی و اجتماعی، اقتصاد در خانواده، سبک زندگی اسلامی و ایرانی و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی از جمله موضوعاتی است که در این کارگاه‌های آموزشی به مددجویان ارائه می‌شود، افزود: زنان سرپرست خانوار و دانش آموزان و دختران در سنین ازدواج تحت حمایت از این کارگاه‌های آموزشی بهره‌مند شدند.

وی گفت: کمیته امداد با ارائه مشاوره‌های فرهنگی و دینی و برگزاری کلاس‌های آموزشی و مشاوره‌ای برای مددجویان توانسته است پایه‌های زندگی آنان را مستحکم کرده و از فروپاشی آن جلوگیری کند.

انتهای پیام/آ

دوره‌های آموزشی خانواده در رامسر برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.