نام امام حسین (ع) پرچم عزت و سربلندی است

نماینده، ولی فقیه در استان زنجان گفت: توجه به قوانین کشور عراق در اولویت کاری خادمان باشد.

نام امام حسین (ع) پرچم عزت و سربلندی است

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه  زنجان صبح امروز در جلسه توجیهی خادمان اربعین حسینی زنجان که در ستاد عتبات عالیات استان زنجان برگزار شد، اظهار کرد: محبت امام حسین (ع) در کانون قلب ما نعمتی بسیار بزرگ و غیر قابل جایگزین است.
حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با بیان اینکه علاقه و ارادت به امام حسین (ع) تنها مختص ما نیست، گفت: غریب به اتفاق اهل سنت نیز محبت اهل بیت (ع) را بر خود تکلیف می‌دانند.

وی با اشاره به اینکه مشاهده شده که غیر مسلمانان زرتشتی و مسیحی نیز در ایام اربعین با لباس رسمی خود در بین زائران حضور دارند، تصریح کرد: نام امام حسین (ع) به عنوان پرچم عزت و سربلندی است ،وعلاقه و ارادت به امام حسین (ع) تنها مختص ما نیست.
وی با تاکید بر اینکه معرفت هر کسی در ایام اربعین بیشتر باشد، از آن بهره بیشتر خواهد برد، افزود: هر کسی که در راه ایمان و در امام حسین (ع) معرفت بیشتری داشته باشد، درک و برداشت بیشتری از این راه خواهد داشت.


رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان هم با اشاره به مشخص شدن مرز خسروی برای عبور زائران هفت استان از جمله زنجان گفت: موکب حسینیه اعظم، زبنبیه و اوقاف و امورخیریه در شهر سامرا مستقر می‌شوند.

 

وی با بیان اینکه خادمان برای کمک به مردم عراق در این کشور حضور پیدا می‌کنند و باید قوانین کشور عراق مو به مو رعایت شود، افزود: رعایت قوانین کشور عراق در ایام اربعین حسینی لازم‌الاجرا است.

بابایی گفت: دو دستگاه پخت نان نیز با حضور ۴۰ نفر از کارگران این قشر برای پخت نان به مراسم اربعین امسال منتقل می‌شوند.
انتهای پیام/ر


علاقه و ارادت به امام حسین (ع) تنها مختص ما نیست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.